Z dedykacją noworoczną...

91. Data: 2009-01-09 10:19:44

Temat: Re: Z dedykacją noworoczną...
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michal<6...@g...pl>
news:gk782o$cec$1@inews.gazeta.pl

[...]
> Może właśnie przez zabrnięcie w tę podwójną osobowość
> wzajemna ciekawość konfrontacji straciła na wadze? A może tylko brak
> charyzmatycznego organizatora?

Szukaj dalej.

Saulo

92. Data: 2009-01-09 10:21:34

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> To prawda. Na czymś, co można było nazwać zlotem, byłem tylko raz. Na
> innej grupie, która dziś praktycznie nie istnieje.
> Było osób naście i było bardzo interesująco pod względem organizacyjnym.
> Łącznie z serwisem dokumentującym (foto i publikowany raport na grupie.
> Ciekawe, czemu takie tradycje nie dają się kontynuować? Może właśnie
> przez zabrnięcie w tę podwójną osobowość wzajemna ciekawość konfrontacji
> straciła na wadze? A może tylko brak charyzmatycznego organizatora?

a nie przez brak chętnych?

--
"Ludzie nic nie rozumiejący, ale mający prawo głosu, są w każdym
społeczeństwie wielką armią" W.Łysiak

93. Data: 2009-01-09 10:41:27

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak, jak ktoś tylko po cyckach rozpoznaje przeciwnika... :)

Od czegoś najlepiej trzeba zacząć, a potem po nitce do kłębka. Metoda
dedukcji. :)

--
Dosiego Roku!
michał

94. Data: 2009-01-09 10:46:36

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Wiadomo - np. ja! :)

W to nie uwierzę bez wzgledu na rodzaj Twojej płci i miejsce na linii
delikatesowej od pasztetu w górę. :)

--
Dosiego Roku!
michał

95. Data: 2009-01-09 10:49:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> W to nie uwierzę bez wzgledu na rodzaj Twojej płci

Bo ja mam odwrotnie - tutaj do rany przyłóż, a w realu jestem niezły(a)
zołz(a). ;)

Ewa

96. Data: 2009-01-09 10:56:39

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie przez brak chętnych?

Masło maślane. Moje pytanie właściwie tak brzmiało. Dlaczego nie ma
chętnych, jak niegdyś?

--
Dosiego Roku!
michał

97. Data: 2009-01-09 11:00:12

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo ja mam odwrotnie - tutaj do rany przyłóż, a w realu jestem niezły(a)
> zołz(a). ;)

"Takich tancerzy właśnie potrzebujemy w tym programie!" - cytat z "You can
dance" :)

--
Dosiego Roku!
michał

98. Data: 2009-01-09 11:10:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Masło maślane. Moje pytanie właściwie tak brzmiało. Dlaczego nie ma
> chętnych, jak niegdyś?

Mam taką nieśmiałą hipotezę, że ludzie coraz bardziej na serio traktują
Net i to im wystarcza. Tzn. powoli wygasa już era realnych kontaktów
międzyludzkich.
Poza erotycznymi, bo skądsiś muszą się brać te dzieci. Ale i to już
niedługo. ;)

Ewa

99. Data: 2009-01-09 11:44:06

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> międzyludzkich.
> Poza erotycznymi, bo skądsiś muszą się brać te dzieci. Ale i to już

Rosnąca rzesza biesiadników i coraz większa liczba pubów śmiało przeczy
tej nieśmiałej hipotezie moim zdaniem :)

--
Dosiego Roku!
michał

100. Data: 2009-01-09 11:49:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 08 Jan 2009 23:08:18 +0100, medea napisał(a):

> A do Bluzgacza:
>
> Nie, nie jestem zakochana w XL. Mam dystans, czego i Tobie życzę.
>
> Ewa

Wiesz co, dochodzę do wniosku, że ona jest zazdrosna... o którąś z nas :-D

Iksełka i jej dobre serce
Profesor seksuologii...
Miłość a klawisz delete.
ale z niego dupek