Z dedykacją noworoczną...

101. Data: 2009-01-09 11:49:52

Temat: Re: Z dedykacją noworoczną...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Rosnąca rzesza biesiadników i coraz większa liczba pubów

Inna grupa wiekowa. :)

Ewa

102. Data: 2009-01-09 11:52:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Jan 2009 09:42:58 +0100, medea napisał(a):

> Czyli wszyscy mają osobowość a'la Dr Jekyll i Mr. Hyde, bo tutaj to
> raczej nikogo nie da się do rany przyłożyć. ;)
>
> Ewa

Pszaszam - ja już dawno tu napisałam, np. o Fly'u, że jest jak dr jekyll i
ten drugi... A że ja też - no to wiesz sama z oglądu w realu i tutaj ;-PPP
No, a resztas - siłą domysłu, czemu miałaby byc inna?
Np Michaś - tutaj by mi chetnie w zęby, a w realu kleił się do mnie, że hej
:-DDD

103. Data: 2009-01-09 12:18:07

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Od czegoś najlepiej trzeba zacząć, a potem po nitce do kłębka. Metoda
> dedukcji. :)

de? chiba raczej in :)

--
"Ludzie nic nie rozumiejący, ale mający prawo głosu, są w każdym
społeczeństwie wielką armią" W.Łysiak

104. Data: 2009-01-09 12:19:40

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Masło maślane. Moje pytanie właściwie tak brzmiało. Dlaczego nie ma
> chętnych, jak niegdyś?

w sensie - po prostu zbyt mało osób się tu zatrzymuje?
z jakąś ~chęcią?

105. Data: 2009-01-09 14:12:10

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> michal; <gk79ki$ln3$1@inews.gazeta.pl> :

> No nie wiem, bo ja mam cycki. ;>

jaki rozmiar miseczki?

106. Data: 2009-01-09 14:47:58

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Bo masz X innych możliwości. Fora na portalach, serwisy społecznościowe
> itd. itd.

Ale one sa chuja warte.
Mysle, ze usenet to elita.
Na forum moze wejsc ktokolwiek i dlatego tam taki zalew szamba. Serwisy
spolecznosciowe to ilosc - nie jakosc. Dzialaja typowo marketingowo: ile
mamy userow, ile kobiet/mezczyzn, ile masz wynikow wyszukiwania itp.
No ok, zdarzaja sie w usenecie takie szamba jak xxxlka i pansracz, ktorz
robia z tego poziom dziecinnego forum onetu...
Na zadnym forum czy serwisie spolecznosciowym nie wytworzy sie taka
specyficzna wiez jak wsrod uczestnikow grupy w usenecie, gdzie prywatne
spotkania, czy zloty sa norma. Fakt - ostatnio coraz rzadziej, bo
zauwazylem, ze tych spotkan jest coraz mniej albo w ogole, ale mimo
wszystko, a wine zrzucilbym raczej na to, ze kazdemu brak czasu. Ponadto do
usenetu trafia coraz mniej mlodych osob. Ci co sa dzisiaj, najczesciej byli
tu 5 czy 10 lat temu, kiedy przezywal swoja swietnosc.
--
Bluzgacz

107. Data: 2009-01-09 14:48:52

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Przyślij mi fotkę, to sama ocenię.

A Ty mi swoja.

PS. Waham sie, bo pewnie przeslesz swojej xxxlce.
--
Bluzgacz

108. Data: 2009-01-09 16:19:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Jan 2009 15:12:10 +0100, tren R napisał(a):

> jaki rozmiar miseczki?

U mężczyzn ważny jest rozstaw, tj. odległość między miseczkami ;-PPP
No, klata.

109. Data: 2009-01-09 16:56:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Dobra, bez obrazy, doświadczenie. :)
>
> Nazwę Ciebie teraz "świnią". Możesz:
>
> - nie zrobić nic;
> - obrazić się na mnie i się nie odzywać;
> - nazwać mnie w myślach lub publicznie "głupim ch.jem";
> - uznać, że to element jakiejś gry i wejść w nią nazywając mnie
> "wieprzem";
> - złożyć zażalenie do admina news tpi;
> - założyć sprawę sądową w oparciu o obowiąujące przepisy
> prawne dot. relacji międzyludzkich;
> - zgłosić na policję przekroczenie przepisów o wykroczeniach -
> publiczne wulgaryzmy;

- uśmiechnęłam się. Serio.

--
Pozdrawiam - Aicha

110. Data: 2009-01-09 19:31:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale ciekawe najpierw pokazalo 120 wiadomosci,a po 2 minutach dopiero
ukazal sie 120 post.

Iksełka i jej dobre serce
Profesor seksuologii...
Miłość a klawisz delete.