Z dedykacją noworoczną...

71. Data: 2009-01-08 23:55:03

Temat: Re: Z dedykacją noworoczną...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości :

> Toż by się Dębska zdziwiła, jakbym się rozebrał. ;)

Gdzie ja, kurna, jestem!? W czyścu?
Nie pozostaje nic innego, tylko umówić się teraz na plaży nudystów, żeby
wszystko naszło na właściwe tory! ;)

--
Dosiego Roku!
michał

72. Data: 2009-01-09 00:00:04

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Ile zlotów psp zakończyło się spotkaniem w sądzie? :)

Na zlotach wszystkich do rany można przyłożyć. :)

--
Dosiego Roku!
michał

73. Data: 2009-01-09 00:13:26

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Michał! Ja miałam dokładnie to samo! Z tą różnicą, że nie miałam
> możliwości wyjścia z domu, bo mama zamykała drzwi na klucz. Nie była to
> matka patologiczna ;), więc wychodziła zwykle na krótkie zakupy pod
> domem, ale i tak przeżywałam katusze...

MNie też zamykała, ale czasem udawało mi się te przeszkodę ominąć. Okno,
balkon (komin tylko nie) ;)

> Ja też wpadłam jak śliwka w kompot albo zając do lasu. ;)

No i widzisz, ile się musiałem przeciskać, żeby to przeczytać!? ;D

--
Dosiego Roku!
michał

74. Data: 2009-01-09 02:36:57

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 21:26, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:2bqqo07t2xuf$.ak46akxlsu01.dlg@40tude
.net...

> Ktos cie pytal o zdanie?
> Po co otwierasz morde, zeby znow bezsensownie klapac?
> --
>                 Bluzgacz

Cienki pajac z ciebie, obojętne jakiej płci jesteś to nie masz jaj.
Dno.

75. Data: 2009-01-09 02:38:52

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 21:36, medea <e...@p...fm> wrote:

> Łe, a taka ładna gra słów by była...
>
> Ewa

Gra słówek - sra Bluzgacz (półgłowek).

76. Data: 2009-01-09 08:42:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Na zlotach wszystkich do rany można przyłożyć. :)

Czyli wszyscy mają osobowość a'la Dr Jekyll i Mr. Hyde, bo tutaj to
raczej nikogo nie da się do rany przyłożyć. ;)

Ewa

77. Data: 2009-01-09 08:47:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Gdzie ja, kurna, jestem!? W czyścu?

Trzeba trochę pocierpieć za grzech niewierności.

> Nie pozostaje nic innego, tylko umówić się teraz na plaży nudystów, żeby
> wszystko naszło na właściwe tory! ;)

Jeszcze Ci mało? Apage!
;)

Ewa

78. Data: 2009-01-09 09:21:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Gdzie ja, kurna, jestem!? W czyścu?
> Nie pozostaje nic innego, tylko umówić się teraz na plaży nudystów, żeby
> wszystko naszło na właściwe tory! ;)

no tak, jak ktoś tylko po cyckach rozpoznaje przeciwnika... :)

--
"Ludzie nic nie rozumiejący, ale mający prawo głosu, są w każdym
społeczeństwie wielką armią" W.Łysiak

79. Data: 2009-01-09 09:25:04

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Na zlotach wszystkich do rany można przyłożyć. :)

men, zloty to były kiedyś (i umówmy sie - ja w nich nie uczestniczyłem).
teraz są spotkanka.

http://psphome.dhtml.pl
wybrać z menu "o pl.sci.pscyhologia" -> spotkania psp

80. Data: 2009-01-09 09:30:43

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mamy to w planie? 8-)
>
> Wreszcie mogę śmiało poflirtować bez podejrzeń, że na kogoś lecę. ;)

Podejrzewam, że na kogoś lecisz ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Iksełka i jej dobre serce