Re: Z kuchni :-)

Data: 2009-03-05 16:50:49
Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: i...@g...pl

On 5 Mar, 01:49, michał <6...@g...pl> wrote:

> Zmarszczki więcej dobrego mówią o człowieku (nawet przedwczesne), niż
> gładkie lico dojrzałej osoby. Z całym szacunkiem dla kosmetyków. Świat
> kobiet nieskażonych samozachwycaniem się jest naprawdę interesujący.

Okłamujesz sam siebie - miss natura z grymasem złości na twarzy nie
sprawia wokół siebie dobrej aury.

> Nie
> taki diabeł straszny, jak go malujesz. Uwierz mi! :DDD

Nie wierzę: patrzę na przedcześnie postarzałe twarze moich byłych
koleżanek nauczycielek: złość, podchody i podkopywanie w pracy,
niewdzięczny zawód sam w sobie - te, które są w moim wieku, wyglądają
na lat 60 najmniej. I człapią do domów, powłocząc nogami, zgaszone,
bez ochoty na cokolwiek. Nie lubię tego widzieć - odwracam głowe, kedy
widzę, jak nauczycielki wychodzą z pracy. Nie lubie widoku kobiet
umęczonych.

> Więc ten garb zgorzkniałości to z poprzedniego życia? :)

Garb zgorzkniałości widzę na jedynie u Ciebie, skoro nie wyobrażasz
sobie nawet, że to, co piszę o sobie, może być choćby tylko w marnej
części prawdą.
To wiele mówi o Twoich realiach. Jak to się mówi - ślepemu o kolorach
prawię...
Oczywistości o bezsensie pracy zawodowej kobiet, jak każdy światły i
wolny człowiek, wzięłam pod uwagę w moim JEDYNYM życiu i dlatego póki
był czas na zmiany, zmieniłam, co mogłam - NIE PRACUJĘ. Mam swoją
wybraną rolę w życiu do spełnienia, nie narzuconą. Zrobiłam to, bo
życie mam tylko jedno - reinkarnacja to nie moja wiara :->
Może Ty w swoim następnym to wszystko zrozumiesz. Nie będziesz wtedy
musiał szukać wrażeń w tej tam... literaturce, na przykład. Będziesz
mial uniesienia na własność, bezpośrednio. Kiedy żona nie będzie
musiała człapać z codziennie do i pracy, umordowana. Uwierz mi :->