Re: Z maila na priva: od virtuala do realu i spowrotem?

Data: 2007-10-30 11:42:40
Temat: Re: Z maila na priva: od virtuala do realu i spowrotem?
Od: "michal" <6...@g...pl>

Użytkownik "Sky" napisał w wiadomości :
[...]

> Rozumiem że dyskutujesz jedynie z ostatnim zdaniem frazy na resztę się
> zgadzasz.
> Wydaje ci się że ty chcesz pisać. Masz [w danej chwili posiadasz]
> chęć...ale
> to nie od ciebie zalezy czy ją masz. Będziesz z tym polemizował? W oparciu
> co...?

Nie muszę się do wszystkiego, co napiszesz, odnosić, prawda?

> niezbędnej

> O - [poza wieloma] do jednej dość zasadniczej sprawy:
> do utrzymywania otwartego umysłu i wolnego serca [bo to jedno i to samo]

No to wybacz! Nie znam tej techniki, którą stosujesz. Otwarty umysł nie
znosi ograniczeń, Ty natomiast działasz w określanych przez siebie ramach, a
to musi powodować ograniczenia. Być moze jesteś dopiero na początku drogi...

> artystycznym!).

> Już ci klarowałem jak komu mądremu: presja na warsztat to rzecz
> schlebiania
> konwenansom które i ciebie widno tłamszą a chcesz żeby i mnie pogrzebały?
> Ja tam o detale nie dbam -dyabeł tkwi w szczególcach... ;)

Twoja wola, Sky... A nie lepiej zamiast klarować, to otworzyć się na
otwartośc innych? Do tego trzeba mówić podobnym językiem, którego pisownia
jest częścią. :)

> ktoś
> To po co wciąż wiercisz dziurę w brzuchu? ;)
> wie...

> Ale zależy JAKIE relacje. Może dla ciebie ważne są każde [bylejakie].
> Ja jestem [już?] wybredny...i można mi to mieć oczywiście za złe... ;)

Wyglądasz raczej na samoograniczajacego się, niż wybrednego. Jeżeli szukasz
szczególnych relacji z ludźmi, to czemu masz do tego tak kiepskie narzędzie
i nazywasz je jeszcze "otwartym umysłem"?
Ale to nie moja sprawa! :)

[...]

michał