Re: Z psd :-D

Data: 2009-06-19 10:15:27
Temat: Re: Z psd :-D
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Tak, zgadza się.
To zmienia się również [pośrednio] również pod naszym wpływem.

IMHO istnieje spora grupa osób uwikłanych w uwarunkowanie
klapsomanią, które są zdolne do mniejszego lub większego
samoograniczenia się w tym względzie pod wpływem samej tylko
wiedzy i świadomości odnośnie tego swojego uwarunkowania.
Część pozostałych nie będzie mieć w tym już wielkiego wyboru
i się dostosuje do nowego trędu kulturowago.

Zawsze natomiast będzie margines takich osób co się nie ugną
się i pozostaną niejako w pełni sobą w tym swoim kalectwie.
To ważne, aby na tym marginesie nie pozostawały takie osoby,
które obecnie tam się znajdują z uwagi na niezdolność wykształconą
pod wpływem dzikich "norm kulturowych" do identyfikowania tego
patologicznego "pakietu" zachowań u siebie.
Jeśli to sie zmieni, jeśli będziemy w stanie poprawnie identyfikować
tego rodzaju "akcje" i klasyfikować je pejoratywnie, to będzie połowa
sukcesu IMHO.
Reszty dokonają już nasze dzieci, wychowane i ukształtowane
w 100x mniej kulturowo patologicznych warunkach niż my.

Dzisiaj ludzie nie identyfikują patologicznych zachowań ani u siebie
i innych, lecz bez problemu zauważają ew. reakcję na takie patologiczne
zachowania, gdyż to normalne, że jak ktoś "źle myśli", to nie ma
"dobrym" jest aby takiemu dop*ić "klapsika".
Znam to dobrze z autopsji. ;)

--
CB