Z rodzina najlepiej na zdjeciu...

1. Data: 2003-12-15 04:19:11

Temat: Z rodzina najlepiej na zdjeciu...
Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Poklocilam sie z bratem. O co? O to ze on sformatowal mi dysk w komputerze
wymazujac wszystkie moje dane bez mojej zgody. Nawet nie zadzwonil (bylam
wtedy poza domem) i nie zapytal czy moze. Na moim komputzerze, na ktory
pracowalam i kupilam. Stracilam wszystko, swoje zdjecia, muzyke, wszystkie
rzeczy ze szkoly, wszystko...

Nie wiem co teraz mam zrobic. To moj brat i bardzo mnie zdenerwowal ale kocham
go. Mimo tego nie moge zapomniec ze zrobil cos takiego, nie liczac sie z moim
zdaniem i moimi uczuciami. On uwaza ze spedzil nad moim komputerem trzy dni
starajac sie go naprawic i kiedy wszystkie sposoby zawiodly postanowil
sformatowac "zdrowy" dysk na ktorym byly moje dane, i ze ja mu powinnam
jeszcze podziekowac.

Nie chce klotni, nie chce niezdrowego napiecia w domu, ale nie moge tego
zapomniec. Narazie wprowadzilam haslo dostepu, nie chce aby dotykal sie
komputera. Meczy mnie jednak czy dobrze robie. A wy jak myslicie?

Kaska

2. Data: 2003-12-15 08:46:26

Temat: Re: Z rodzina najlepiej na zdjeciu...
Od: "kowboy" <k...@w...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro to Twoj komputer to tylko i wylacznie Ty mozesz podejmowac decyzje co
sie z nim dzieje i czy mozna go sformatowac.
--
Pozdrawiam Kowboy
howuser&userid=39053

3. Data: 2003-12-15 09:30:29

Od: "Robbins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <m...@y...com> napisał w wiadomości
[ciach]

Uwazam to za skandal. Chyba bym sie wsciekl, jezeli uslyszalbym takie
impertynencje ze strony twojego brata. Mysle, ze powinnien odczuc, ze zle
zrobil i odsuniecie go od kompa (przynajmniej na jakis czas) jest sluszne.
Zreszta, nikt mu nie kazal uzywac kompa. Moze on cos naknocil i probujac to
naprawic ...... :-(

pozdra
Rob

4. Data: 2003-12-15 09:32:43

Od: "KELGO" <k...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Liczą się intencje. Przecież robił to dla ciebie.

Po prostu przegraj dane z zapasowej kopii i po krzyku

Stefanek

5. Data: 2003-12-15 10:39:42

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Dec 2003 05:19:11 +0100 I had a dream that Kasia <m...@y...com>
wrote:
> [...]
> rzeczy ze szkoly, wszystko...
> Nie wiem co teraz mam zrobic. To moj brat i bardzo mnie zdenerwowal ale kocham
Co masz zrobić? Myśleć na przyszłość.

Dyski są najbardziej awaryjnym elementem komputera, najczęściej się
psują, w dodatku można łatwo skasować na nich dane.
Jeśli ktoś trzyma wszystkie dane tylko w jednym egzemplarzu na dysku,
to się sam prosi o ich utratę i potem może oskarżać tylko siebie.

6. Data: 2003-12-15 11:38:52

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

>Nie chce klotni, nie chce niezdrowego napiecia w domu, ale nie moge tego
>zapomniec. Narazie wprowadzilam haslo dostepu, nie chce aby dotykal sie
>komputera. Meczy mnie jednak czy dobrze robie. A wy jak myslicie?

Porozmawiaj z bratem i wytlumacz mu spokojnie, dlaczego tak a nie inaczej
zareagowalas.

Masz poza tym nauczke na przyszlosc, zeby robic zapasowe kopie najwazniejszych
plikow.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

7. Data: 2003-12-15 11:54:43

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w
wiadomości
edu.pl..
.
> [...]
swoje prywatne
> specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i
przyszłych pracodawców.

;-)))

Qwax

8. Data: 2003-12-15 15:28:23

Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote:
> Co masz zrobić? Myśleć na przyszłość.

a jak ja zrobilam?
na jednym dysku mialam caly system zainstalowany a na drugim przerzucilam
wszystkie swoje dane. ten na ktorym byl system padl a ten "zdrowy" jak juz
wczesniej napisalam mial zachowane wszystkie moje dane. moj brat uznajac ze juz
nie uratuje tego systemowego dysku postanowil zainstalowac system na tym drugim-
"zdrowym" formatujac wszystko bez wczesniejszego konsultowania sie ze mna.

9. Data: 2003-12-15 15:55:47

Od: "Robbins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> Porozmawiaj z bratem i wytlumacz mu spokojnie, dlaczego tak a nie inaczej
> zareagowalas.

Jasne, jeszcze poglaskaj po glowce i na koncu przeprosc. ze jestes taka
wyroda siostra.
Coz za podejscie. Facet zachowal sie jak ostatni idiota sprawiajac tyle
klopotu siostrze. Zalozmy, ze pisalas prace przez 2 lata. Masz kopie na
dysku wymiennym a braciszek stwierdza, że "juz
nie uratuje tego systemowego dysku postanowil zainstalowac system na tym
drugim-
"zdrowym" formatujac wszystko bez wczesniejszego konsultowania ".
Szkoda slow

Rob

10. Data: 2003-12-15 18:13:48

Od: tweety <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasia napisał:

> [...]
> "zdrowym" formatujac wszystko bez wczesniejszego konsultowania sie ze mna.

Kasiu a czy próbowałaś podzwonic po firmach komputerowych, nieraz udaje
sie odzyskac takie dane pomimo formatowania, ale wiem ze robią to
nieliczni, ale moze akurat...
A jezei brat wywinął ci juz taki numer to proponuję załozyc hasło
systemowe i po kłopocie, nie umie brat korzystac to niech nie korzysta.
Albo stworzyc dwa pulpity i jemu udostepnic tylko to co on uzywa...

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.mwota.prv.pl
Moje aukcje:
http://glinki.com/?l=K7dR

Moja rodzina sie wali !!!!- długie
Swiateczne porady dla nazych milusinskich :)
Dom Pomocy - Alzhaimer
test
beaiera transportowa inwalidy