Re: ZAROZUMIAŁOŚĆ PSYCHOLOGÓW [HTML!]

From: Mema <m...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ZAROZUMIAŁOŚĆ PSYCHOLOGÓW [HTML!]
Date: Thu, 27 Feb 2003 14:28:20 +0100

Thu, 27 Feb 2003 10:36:03 +0100 user d.v. napisał(a) newsa
<b3klvg$27c$1@aquarius.webcorp.pl> a ja na to:

> Zastanawiam sie skąd się bierze zarozumiałośc psychologów i terapeutów.

a co z zarozumiałoscią mechników samochodowych w kwestii funcjonowania,
napraw itd samochodów? Albo dlaczego fizycy mądrzą sie w kwestaich
fizycznych? jakim prawem pani w sklepie miesnym lepiej wie, jakie mięcho
nada się na gulasz? Dlaczego fryzjerka zwra mi uwagę, ze myję włosy
niewłasciwym szamponem???

> Czym to jest spowodowane?

no czym???

- Czy nie korzystają oni przypadkiem ze
> stereotypow, ktore sami sobie stworzyli?

a nie przyszło ci do głowy, ze przypadkiem moga korzystac z własnej
wiedzy opartej na 5-letnich studiach, kształceniu podyplomowym,
róznorakich kursach doskonalacych- wszystko to bazuje na od wieków
zbieranej i weryfikowanej wiedzy? O doswiadczeniu zawodowym nie śmiem
wspominac, bo pewnie znów wyskoczysz z agresją, ciekawe z czego
wynikajaca? Z zazdrosci, ze nie jestes psychologiem, albo, ze -jesli nim
jestes- wiesz mniej? A moze po prostu masz kompleksy?
A pochwal sie, na czym znasz sie atk dobrze jak mechanik samochodowy na
naprawie samochodów, kucharz na gotowaniu, fryzjerka na dbaniu o włosy
itp.

"Murarz nie dom buduje, piekarz piecze chleb.." - tak to szło?

mema