ŻEGNAJ BRZUSIU - WITAJ KUSIU !

1. Data: 2002-11-18 06:46:29

Temat: ŻEGNAJ BRZUSIU - WITAJ KUSIU !
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

wołam wielkim głosem, gdy po ok. 2. tygodniach montignaca spoglądam w dół w
kierunku palcow u nóg i widzę, że zza nieco mniej sterczącego brzuszyska daje
się znów zauważyć mój wacuś. Oby tak dalej !!!!!!!.
A.

2. Data: 2002-11-18 09:04:46

Temat: Re: ŻEGNAJ BRZUSIU - WITAJ KUSIU !
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
daje
> się znów zauważyć mój wacuś. Oby tak dalej !!!!!!!.

:)))))))))
swietne podejcie :)

trzymaj sie!
Saman_tha

3. Data: 2002-11-18 10:01:02

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> daje
> >
> :)))))))))
> swietne podejcie :)
>
> trzymaj sie!
> Saman_tha

A może nie schudłeś, tylko coś urosło?
;-)
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

4. Data: 2002-11-18 10:32:58

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ;-)
> --
> Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Możliwe, ale bardzo mało prawdopodobne. Ale wezmę suwmiarkę i na wszelki
wypadek zmierzę - może jednak? Taki skutek metody Montignaca też nie byłby zły!
A.

APEL
l-carnityna w odchudzaniu
proszę o natychmiastową pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bulion rybny?
Czym sie smarowac aby ujedrniac skore?