"Za dobry"

1. Data: 2001-01-10 21:46:31

Temat: "Za dobry"
Od: "Grzegorz 'Fresh' Chwastyk" <f...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Siema :)
W czym i czyj jest blad , jesli kobieta robi facetowi wyrzuty , ze jest on
"za (zbyt) dobry" dla niej ?

3majta sie.
--
Name : Grzegorz Chwastyk
Email : f...@f...prv.pl

1. Data: 2001-01-10 22:17:41

Temat: Re: "Za dobry"
Od: "Weronika" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz 'Fresh' Chwastyk" <f...@f...prv.pl> napisał w
wiadomości news:93il31$b7a$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Siema :)
> W czym i czyj jest blad , jesli kobieta robi facetowi wyrzuty , ze jest on
"za (zbyt) dobry" dla niej ?

Ta kobieta nie chce zranic partnera, nie chce mu powiedziec wprost, że nie
widzi dalszej wspólnej drogi. Mówiąc, że " jest za dobry" chce przekazać,
że jest "zbyt dobry dla niej", a tak naprawde nie chce go skrzywdzic. Winę
za rozpad związku zrzuca na swoja osobę, która "nie zasługuje na takiego
dobrego faceta".
Te słowa mają mu osłodzić ból i sprawić, zeby nie obarczał siebie winą.
Oczywiście skutek tych słów jest mizerny, bo idealizujemy obraz drugiej
osoby (kochanej), który nie może być "niewłaściwy" dla nas. Takie słowa nie
przekonają kogoś, kto zaangażował się uczuciowo. Może całkiem niepotrzebnie
zobaczyć w nich nadzieję -" zmnienię sie i będzie wszystko OK", ale są to
tylko złudzenia.

Iza

1. Data: 2001-01-10 22:22:11

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz 'Fresh' Chwastyk wrote:
> W czym i czyj jest blad , jesli kobieta robi facetowi wyrzuty , ze jest on
> "za (zbyt) dobry" dla niej ?

Albo w tym, że facet to kalesony, a nie gość z jajami, jest zbyt uległy,
to dziewczyna podejmuje wszystkie decyzje, albo też po prostu
go nie chce i nie wie jak to delikatnie powiedzieć.

pozdrawiam
Arek

--
Zbieramy podpisy pod obywatelskim projektem Ustawy
ustalajacej maksymalne oplaty za dostep do Internetu

1. Data: 2001-01-10 23:24:18

Od: "testosteron" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz 'Fresh' Chwastyk napisał(a) w wiadomości:
<93il31$b7a$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Siema :)
>W czym i czyj jest blad , jesli kobieta robi facetowi wyrzuty , ze jest on
>"za (zbyt) dobry" dla niej ?

Wydaje mi sie kobieta o której piszesz pragnie nieco więcej szaleństwa niż
możesz jej zapewnić. Istnieje taki typ kobiet które lubią gdy czasami da się
im mocnego klapsa. Lubią być szarą myszką swojego tygrysa, gdy tymczasem
(piszę z autopsji, a przynajmniej własnych obserwacji) to facet jest
spragniony kobiecej opiekuńczości, chce być zdominowanym przez swoją laskę
(no, no , czytaj - kobietę) .

Inny wariant - ta o której myślisz znalazłszy sobie innego faceta chce
zerwać stary związek nie raniąc przy tym (wspaniałego, czułego, kochającego,
wreszcie mówiąc banalnie - dobrego) chłoptasia zrzucając całą winę na siebie
po czym rzuca się w ramiona następnego.

testosteron

1. Data: 2001-01-11 09:15:42

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> W czym i czyj jest blad , jesli kobieta robi facetowi wyrzuty , ze jest on
> "za (zbyt) dobry" dla niej ?

IMO mowimy tak gdy zdajemy sobie sprawe ze druga osoba jest nadmiernie
ulegla dla nas i glownie z tego powodu - niewystarczajaco atrakcyjny.

Czarek

1. Data: 2001-01-11 13:31:11

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz 'Fresh' Chwastyk wrote:

> Siema :)
> W czym i czyj jest blad , jesli kobieta robi facetowi wyrzuty , ze jest on
> "za (zbyt) dobry" dla niej ?

...bo kobiety kochają skurwysynow.....

--
Anna

1. Data: 2001-01-11 14:47:00

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W czym i czyj jest blad , jesli kobieta robi facetowi wyrzuty , ze jest on
> "za (zbyt) dobry" dla niej ?

Moze byc tez tak, ze jemu bardziej na niej zalezy. A ona nie chce, nie potrafi
lub nie moze jemu odwzajemnic sie. W koncu "bycie dobrym" dla kogos w
zobowiazuje do rewanzu.

1. Data: 2001-01-11 20:30:03

Temat: Odp: "Za dobry"
Od: "Arek.L" <6...@n...ftj.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisała:
...bo kobiety kochają skurwysynow.....

Naprawde tak sądziesz ?

1. Data: 2001-01-11 21:04:20

Temat: Re: Odp: "Za dobry"
Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Arek.L ! :)

W dniu 11-Sty-2001, napisałeś(aś):

> Anna napisała:
> ...bo kobiety kochają skurwysynow.....
>

> Naprawde tak sądziesz ?

To niestety JEST prawda.

Marcin Kielesiński mailto:m...@c...pl
www: http://www.viper.pl/~reborn/ *and* http://www.martina.3d.pl
IRC: MisterQ ICQ:67690939 *m...@e...com* owner

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2001-01-11 21:06:01

Od: "testosteron" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a) w wiadomości: <3...@r...fm>...

>...bo kobiety kochają skurwysynow.....
>
>--

NIESTETY

testosteron

test
Prace dyplomowe
Dynamiczna teoria osobowości (uzupełnienie)
Sytuacja...
terapia holotropowa Grofa