Strona główna Grupy pl.sci.psychologia "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM... Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Date: Sun, 24 May 2020 12:52:00 +0100

W dniu 24/05/2020 o 12:32, gazebo pisze:

> ze pojawienie sie polskich policjantow na polskich ulicach z naszywkami
> prywatnej organizacji Black Water, amerykanskich najemnikow jak sadze,
> sprowadza sie do tego co kiedys postulowal ruch JKM, wszystko trzeba
> sprywatyzowac, kapitalizm rulez, a miejsce Robocopa nalezy do
> preszlosci, sa lepsze oprogramowania, ogromne fortuny, ktore decyduja, w
> Polsce policja robi jak chce, pamietam jeszcze jak wzywano do rozejscia
> sie, teraz jeb i po sprawie, gaz cokolwiek, a jak kiedys darto mordy, ze
> Rosjanie w w pewnym teatrze rozbili w proch terrorystow, moze by ich tak
> [...]
w Chinach sa toalety gdzie papier jest wydzialany po zdjeciu twojej
fotografii, to chyba jest najbardziej bolesne, to, ze nie masz
internetu, to znaczy masz, ale tylko chinski, wg mnie intranet, nie
lubie pisac, to juz mala rzecz, kawa zawsze byla wazniejsza, kontrola
obejmuje praktycznie wszystko, stad bedac niedobrym obywatelem nie
dostaniesz kredytu, jak sie nie poprawisz to nie polecisz samolotem,
pozniej pociagiem, systemy rozpoznawania twarzy sa doprawdy znakomite,
jak to napisal Pratchett, obys zyl w ciekawych czasach, ponapisywalem
sie do najblizszej epidemii, dziekuje za uwage :]

szkoda tylko, ze wprowadzajac restrykcje roznymi dekretami wobec
obywateli nikt pozniej tego nie zdejmuje, zawodna pamiec?

dlatego m.in. nie wprowadzono stanu wyjatkowego w Polsce, trzeba by bylo
oddac to co nasze

--
gazebo