Strona główna Grupy pl.sci.psychologia "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM... Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

From: sylwester balkanski <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Date: Sun, 24 May 2020 15:17:48 +0200
<r...@4...com> <ra8nio$42f$2@dont-email.me>
<9...@4...com> <rad1eh$aj0$1@dont-email.me>
<1...@4...com>
<h...@m...individual.net> <radjm5$e82$1@dont-email.me>
<b...@4...com> <radlvp$td4$1@dont-email.me>
<radn51$4gc$1@dont-email.me>

Am 24.05.20 um 13:52 schrieb gazebo:

> w Chinach sa toalety gdzie papier jest wydzialany po zdjeciu twojej
> fotografii, to chyba jest najbardziej bolesne, to, ze nie masz
> internetu, to znaczy masz, ale tylko chinski, wg mnie intranet, nie
> lubie pisac, to juz mala rzecz, kawa zawsze byla wazniejsza, kontrola
> obejmuje praktycznie wszystko, stad bedac niedobrym obywatelem nie
> dostaniesz kredytu, jak sie nie poprawisz to nie polecisz samolotem,
> pozniej pociagiem, systemy rozpoznawania twarzy sa doprawdy znakomite,
> jak to napisal Pratchett, obys zyl w ciekawych czasach, ponapisywalem
> [...]

Robi sie niedobrze albo ciekawie, zalezy z ktorej strony sie patrzy. W
PL uzywaja epidemii do brania ludzi za twarz i straszenia (vide
dziesiatki idiotycznych i niby chaotycznych zarzadzen), zeby nie
podskakiwali, jak sie wszystko zacznie pierniczyc.
Ruski czlowiek jest przyzwyczajony do nieszczesc i spiskow zlych sil.
Moze tez spieprzyc z tej demokratury, ale czy Polak tez taki jest, that
is the question?
W domu namawiano mnie do wyprawy do Chin. Ogladalem tez fajne reportaze,
ale jak sobie przestudiowalem przepisy wizowe, to postanowilem pandy
ogladac na miejscu. Do Berlina blizej i taniej.

Btw. Lubie spiski i konspiracjonistow, wariaci i inne oszolomy rowniez
mnie bawia, ale chodzi o niveau, mocium panie. Nawet od Ericha von
Dänikena dostalem dedykacje.
--
Saludos y hasta luego...
sb