Zaaresztowali mnie, stokrotka

11. Data: 2006-12-31 16:56:59

Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):

> Nie zaszkodzę sobie ,bo i policja i mafia (zdaje się wołomińska, mimo, że
> działo się to w Warszawie) znają ten numer.
> Zaś dla człowieka z dobrymi intencjami jest to dodatkowa informacja
> potwierdzająca wiarygodność zdażenia.
>
> --

...aha...

12. Data: 2006-12-31 18:07:46

Temat: Re: Zaaresztowali mnie,... jak zapobiec gruźlicy ?
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W trakcie opisanych wyżej zdażeń miałam kontakt z bardzo wieloma ludźmi.
Między inymi z kimś , kto bardzo źle, być może gruźliczo kaszlał,
nie był to na pewno kaszel typowo oskszelowy, ani raczej nie była grypa.

Ja byłam w dużym stresie. Jak zapobiec ewentualnemu wylęgnięciu się tej
horoby ? Jak długo się ona wylęga ?
Szczepiona byłam dotąd tradycyjnie, tzn, zdaje się ostatnie szczepienie w wieku
18 lat , potem tylko 3 psześwietlenia kontrolne, z czego ostatnie około 5 lat
temu.

Jeść pszetwory mleczne? Witaminy ?

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

13. Data: 2006-12-31 22:38:03

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirk Pitt napisał(a):
> Użytkownik "Alkmina" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>>
> a po co cytowalas caly post aby dopisac kilka slow?
>
> pozdrawiam
> Pitt

Przez pomyłkę.
Alkmina

14. Data: 2006-12-31 23:28:39

Od: "Dirk Pitt" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez pomyłkę.

to w takim razie Szczesliwego Nowego Roku!

pozdrawiam
Pitt

15. Data: 2007-01-01 11:13:50

Temat: Re: Zaaresztowali mnie, jak się objawia złamanie ręki ?
Od: " stokrotka" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dopiero dziś rano zauważyłam, że po tym zaaresztowaniu mam nieporadną lewą
rękę.
Nie potrafiłam dziś rano podnieść tą ręką pudełka z 1 i 1/2 bohenka i kilka
bułek, co do tąd nie stanowiło dla mnie problemu.
Nie potrafiłam tej ręki używać do czyszczenia butuw.
Wcześniej nie zauważyłam tego wykonując proste czynności (mycie rąk, używanie
klawiatury ), że coś jest nie tak.
Nie widzę by była grubsza, jest tam tylko sinak w środku między łokciem a
dłonią.
Mam też jednak trudności z używaniem kciuka,
a 2 palce pszy nim też są mniej sprawne.

Czy powinnam tę rękę psześwietlić ?
Jak to zrobić , dziś jest święto, a to nie jest zagrożenie życia.

16. Data: 2007-01-01 12:01:09

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sty, 12:13, " stokrotka" wrote:
> [...]
> bułek, co do tąd nie stanowiło dla mnie problemu.
> Nie potrafiłam tej ręki używać do czyszczenia butuw.

Hmmm... Mam mieszane uczucia odpowiadając na Twój post.
Bo wcześniej świadomie działałaś na moją szkodę (pisałaś
uparcie z błędami, nawet ma grupie, która w swym założeniu ma
poprawną polszczyznę).
Ale uznając, że chodzi o Twoje zdrowie, to zwracam uwagę na
możliwość występowania zmian neurologicznych. To mogą być objawy
udaru, a nie uszkodzenie fizyczne ręki. Jeżeli dzisiaj masz dość
duże RR, to jest to duże prawdopodobieństwo. Natomiast, jeśli coś
takiego zaszło pod wpływem stresu, to dzisiaj RR może być w normie
i neurolog tylko mógłby rozpoznać przyczynę.
Tak przy okazji...
Zadziwiłaś mnie swoim wiekiem. Raczej podejrzewałam Cię o wiek
studencki. Nie wiem, czy masz rozpoznaną jakąś chorobę czy nie
(choć w moich kartach wychodzi, że powinnaś być w kontakcie z
lekarzem od rozumu), ale każdy wie, że jaką bronią się wojuje, to
od takiej się ginie. Może już czas byś wydoroślała i przestała
walczyć z zasadami (nieustający bunt młodzieńczy?), które
społeczność sobie ustaliła, by unormować współżycie jednostek.
Wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku :)

--
Pozdrawiam :)
JM

17. Data: 2007-01-01 12:42:51

Od: " stokrotka" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic mi nie pomogłaś.
>..Jeżeli dzisiaj masz dość duże RR, ...
Nie wiem co to jest RR.

> ...jeśli coś takiego zaszło pod wpływem stresu, ...
Kiniaki nie wychodzą od stresu.

> ...Może już czas byś wydoroślała i przestała
> walczyć z zasadami ...
Ja nie walczę z zasadami, to policja i sąd walczą z prawem.

Jak masz tak odpowiadać, to proszę nie czytaj ządnej wiadomości podpisanej
stokrotka.

18. Data: 2007-01-01 16:44:33

Od: neg <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynajmij adwokata któremu dadzą te akta i on cię poinformuje co można z nich
skopiować, chyba że tak dobrze znasz prawo że potrafisz napisac odwołanie do
prezesa sądu, z wymienieniem numerów przepisów, które wymagają przekazania ci
kopii dokumentów.

A w ogóle to wyluzuj. Ja jak sobie zrobię aborcję to zaraz jestem wyluzowana.

19. Data: 2007-01-01 16:59:01

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wynajmij adwokata któremu dadzą te akta i on cię poinformuje co można z nich
> skopiować,
Jest to sąd pracy, ja jestem stroną, sprawa jest jawna,
mam prawo do kopi każdej strony, dowolnej.

Wnioski są dlatego, że nie każdy ma prawo do kopi.
Prawo to mają strony i np. pełnomocnicy.
Decyduje sąd bo użędnik sekretariatu nie musi wiedzieć kto ma prawo do kopi.
Decyzja odmowna sądu była i jest całkowicie bezprawna, bo ja jestem stroną.

> chyba że tak dobrze znasz prawo że potrafisz napisac odwołanie do
> prezesa sądu, z wymienieniem numerów przepisów, które wymagają przekazania ci
> kopii dokumentów.
Potrafię, ale to nie ma sensu bo prawo nie jest pszestszegane.
W tej sprawie niedawno pisałam odwołanie do sądu okręgowego
na decyzję sądu rejonowego odbierającą mi pełnomocnika.
Moje odwołanie bezprawnie rozpatszył, oczywiście odmownie, ten sam sąd tzn sąd
rejonowy, ktury odbrał mi pełnomocnika.
To całkowite bezprawie.
Odwołanie, jeśli decyzja jest nadal odmowna, a jest, musi być rozpatszone pszez
sąd okręgowy.
Tak więc wiedza w tej dziedzinie jest całkowicie bezużyteczna bo
niepszestszegana.

Swoją drogą pewnie w sądy okręgowe są jeszcze bardziej skorumpowane, ale to
tylko pszypuszczenie i nie na temat.

20. Data: 2007-01-01 17:19:02

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię Stokrotko.
Mam do Ciebie gorącą prośbę - staraj się pisać bez błędów.
Gdy ja nie jestem pewna, jak się pisze dany wyraz, to zaglądam do słownika.
Bez obrazy, bo to nie jest złośliwa uwaga :).
Serdecznie pozdrawiam
Alkmina

Naczyniaki
Dobry kręgarz?