Zabezpieczenie okien przed otwarciem z zewnątrz

1. Data: 2002-06-25 07:00:55

Temat: Zabezpieczenie okien przed otwarciem z zewnątrz
Od: "websearch" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Znalazłem proste i skuteczne zabezpieczenie okien przed
otwarciem z zewnątrz. Dowiedziałem się od fachowca
z branzy okiennej że otwarcie niezabezpieczonego okna
z zewnątrz to kwestia chwili dla fachowca. Śladu nie ma
i ubezpieczyciele nie chcą wypłacać odszkodowań.
Założyłem pod klamki takie sprytne podkładki
i teraz przed wyjściem blokuję klamki. Polecam.

P.

1. Data: 2002-06-25 08:18:22

Od: "websearch" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowanym mogę przesłać zdjęcie i opis tego zabezpieczenia.

P.

1. Data: 2002-06-25 08:56:52

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

websearch napisał(a):

> Dowiedziałem się od fachowca
> z branzy okiennej że otwarcie niezabezpieczonego okna
> z zewnątrz to kwestia chwili dla fachowca.

Chodzi o uchylone ( od góry ) okno czy całkowicie zamknięte ?

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2002-06-25 12:16:53

Od: "websearch" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o uchylone ( od góry ) okno czy całkowicie zamknięte ?
> Piotr Jankisz

- chodzi o całkowicie zamknięte okno, które "fachowiec"
potrafi otworzyć bez śladu. Dotyczy to większości okien
dostępnych na rynku. Odporne na to są ponoc okucia
siegenia i winkhaus, aczkolwiek nawet siegenia proponuje
wyzej wymienione zabezpieczenie do swoich okien.

P.

1. Data: 2002-06-25 12:28:09

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

websearch napisał(a):

> [...]
> siegenia i winkhaus, aczkolwiek nawet siegenia proponuje
> wyzej wymienione zabezpieczenie do swoich okien.

A możesz podać więcej szczegułów ( nie "metody" ) ale zabezpieczenia ?
Zdaje się że mam winkhausa, ale dowiedzieć się warto.

1. Data: 2002-06-25 12:43:12

Od: "TomaszR" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

No tak ciekawe ale więcej szczegułów PLEASE

Pozdrawiam Tom

1. Data: 2002-06-26 04:04:25

Od: Dlugi <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Jun 2002 10:18:22 +0200, "websearch" <w...@i...pl>
wrote:

>Zainteresowanym mogę przesłać zdjęcie i opis tego zabezpieczenia.

Jestem zainteresowany - podeslij na priv.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-06-26 04:51:31

Od: Arcimek <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ja do moich 'zwyklych plastikowych' okien dostalem w Castoramie klamki z
zatrzaskami na kluczyk.... jak wychodze wciskam guziczki i klamki sie
nie dadza przekrecic :o)

--
Darek Arcimowicz
Szczecin

a...@t...pl

1. Data: 2002-06-26 05:02:23

Od: "websearch" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja do moich 'zwyklych plastikowych' okien dostalem w Castoramie klamki z
> zatrzaskami na kluczyk.... jak wychodze wciskam guziczki i klamki sie
> [...]
- a ile kosztowały?
Zabezpieczenie o którym piszę kosztuje <5 zł/klamkę
Oto szczegóły:

"Wybierając nowe okna, coraz częściej zwraca się uwagę na to, czy będą one
skuteczną barierą dla złodzieja. To sprawia, że inwestorzy wybierają
stolarkę z antywłamaniowymi okuciami i wzmocnieniami. Znacznym utrudnieniem
dla złodzieja może stać się nawet drobne zabezpieczenie, na przykład
podkładka pod klamkę okienną blokująca jej funkcje. Montuje się ją bardzo
prosto - między klamką a ramą skrzydła. Wystarczy w tym celu odkręcić
klamkę, podłożyć pod nią blokadę i z powrotem przykręcić klamkę. Przez
przesunięcie blokady po ramie skrzydła w górę blokuje się klamkę, a w dół -
odblokowuje. Blokada może być montowana w każdym oknie (nawet w zamontowanym
już w ścianie) pod klamką, której trzpień ma 10 lub 12 mm. "

P.

1. Data: 2002-06-27 11:15:05

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

websearch napisał(a):

> [...]
> siegenia i winkhaus, aczkolwiek nawet siegenia proponuje
> wyzej wymienione zabezpieczenie do swoich okien.

Jakkolwiek w moich oknach mam okucia winkhausa, ale proszę o przesłane
foto na priv.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach: