Zabiłem

1. Data: 2003-12-20 16:47:10

Temat: Zabiłem
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wczoraj pływały sobie w wannie 2 karpie - Mateusz i Jacek. Do tego
momentu. Zabiłem je.Wyfiletowałem i zrobię z nich pysznego karpia po
żydowsku. Czy można mnie usprawiedliwić?

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

PS. Na pocieszenie skleiłem 300 pierogów. Ręce odpadają.

1. Data: 2003-12-20 17:35:22

Temat: Re: Zabiłem
Od: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kucharz Amator
> Wojti
>
> PS. Na pocieszenie skleiłem 300 pierogów. Ręce odpadają.

No jesli te karpie zjadly te pierogi, to moze dla nich to pocieszajace
(było)., ale tego mordu z zimną wodą w wannie nie mozemy ci wybaczyc.
Bedziesz sie smazyl w piekle !!

1. Data: 2003-12-20 19:36:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Dec 2003 17:47:10 +0100, "Wojti" <j...@w...pl>
wrote:

>Od wczoraj p?ywa?y sobie w wannie 2 karpie - Mateusz i Jacek. Do tego
>momentu. Zabi?em je.Wyfiletowa?em i zrobi? z nich pysznego karpia po
>?ydowsku. Czy mo?na mnie usprawiedliwi??
>
>Pozdrawiam
>Kucharz Amator
>Wojti
>
>PS. Na pocieszenie sklei?em 300 pierogów. R?ce odpadaj?.

Bron bogini - NIE!

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-12-20 20:29:53

Od: "d." <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <s...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >

> No jesli te karpie zjadly te pierogi, to moze dla nich to pocieszajace
> (było)., ale tego mordu z zimną wodą w wannie nie mozemy ci wybaczyc.

CO ZA PIERDOLASY!!!!
d.

1. Data: 2003-12-20 20:55:02

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestes wulgarny

--
Niesz !

1. Data: 2003-12-20 21:03:25

Od: "d." <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> Jestes wulgarny
Oj głupia ty, głupia ty...
d.

1. Data: 2003-12-20 21:40:16

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 20 décembre 2003 ŕ 22:03:25, vous écriviez :

Jestes subiektywny (a ja obiektywna)

--
Niesz !

1. Data: 2003-12-20 22:07:46

Od: "d." <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes subiektywny (a ja obiektywna)
Pójdę posolić karpia.
d.

1. Data: 2003-12-22 01:43:51

Od: "maciektra" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradnik dla spóźnialskich

Jak zabić karpia

> [...]
> - idąc do domu z karpiem udajesz, że niechcący wypada ci siatka pod
> nadjeżdżający autobus.
> Skutki uboczne: czasem kierowca autobusu chcąc uniknąć kolizji z
> siatką, w której może przecież być mina przeciwpancerna, przejeżdża
> nie tego co trzeba.
>
> 7. Bicie koleżeńskie:
> - wypijasz z karpiem flaszkę i tłumaczysz mu, że on nie ma już po co
> żyć, bo jego dziewczyna zdradza go z innym w sąsiedniej centrali
> rybnej; karp umiera z żalu lub przepicia.
> Skutki uboczne: chora wątroba, wyrzuty sumienia, a jak karp wie coś o

pozdrawiam
maciek

1. Data: 2003-12-22 16:43:08

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora