Zabudowa kuchenna

1. Data: 2001-10-29 08:49:40

Temat: Zabudowa kuchenna
Od: "Jarek P." <[nospam]j_23@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem wlasnie na etapie wyboru kuchni i mam dosc spora zagwozdke. Czy
zamowic kuchnie u stolarza, wydajac okolo 6kzl, czy tez zdecydowac sie na
polowe tansza kuchnie z Conforamy, samodzielnie ja montujac ("dam se rade")
i godzac sie na to, ze nie bede mial wykorzystanego miejsca co do
centymetra, ze z kazdej strony bedzie jakies pare cm zaslonietych "deska".
Co jednak z jakoscia takiej kuchni? Czy ktos kto ma/widzial u kogos taka
gotowa kuchnie moze mi cos na ten temat powiedziec? Moze nie Conforama? Moze
Walters i kuchnie Formix? Na pewno nie Ikea, ogladalem jej kuchnie wczoraj,
nie dosc ze jakosc cieniutenka, to jeszcze ceny ciut drozsze niz u stolarza.
A tak przy okazji: jakie sa ceny metra bierzacego zabudowy kuchennej (MDF) w
innych rejonach, niz stolyca?

J.

1. Data: 2001-10-29 10:46:35

Temat: Re: Zabudowa kuchenna
Od: "TM" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <[nospam]j_23@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>

> A tak przy okazji: jakie sa ceny metra bierzacego zabudowy kuchennej (MDF)
> innych rejonach, niz stolyca?

Witam.
We Wrocławiu - 630-650 (z Twardogóry i okolic, sprawdzane na Świebodzkim)

Pozdr,
TM

1. Data: 2001-10-29 10:47:37

Od: "TM" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TM" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> Witam.
> We Wrocławiu - 630-650 (z Twardogóry i okolic, sprawdzane na Świebodzkim)

TZN fronty z MDF, reszta z normalnej płyty.
pozdr,
TM

1. Data: 2001-10-29 12:24:11

Od: "Jarek P." <[nospam]j_23@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> We Wrocławiu - 630-650

To jest cena metra bierzacego zabudowy???????? Dwupoziomowej?
W stolycy przecietny niedrogi stolarz robi MDF (mydelko) za jakies
1300-1400pln/mb. Drozej mozna znalezc bez problemu.

1. Data: 2001-10-30 07:58:40

Od: "Julita Milcarz" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i godzac sie na to, ze nie bede mial wykorzystanego miejsca co do
> centymetra, ze z kazdej strony bedzie jakies pare cm zaslonietych "deska".

Takich kilku centymetrow wcale nie musisz zaslaniac deska. Mozna je
wykorzystac.
Np. zrobic tam poleczke na butelki, albo miejsce na takie rzeczy, ktore
zazwyczaj ciezko umiescic w szafkach, np. duze, plaskie tace czy stolnica
(chociaz stolnicy to juz chyba malo kto uzywa).

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2001-11-02 21:11:08

Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno nie Ikea, ogladalem jej kuchnie wczoraj,
> nie dosc ze jakosc cieniutenka, to jeszcze ceny ciut drozsze niz u
stolarza.

A co im dolega ?

Natalia

1. Data: 2001-11-05 10:05:58

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Na pewno nie Ikea, ogladalem jej kuchnie wczoraj,
> stolarza.
>
> A co im dolega ?

Jakosc wykonczen przede wszystkim. Ale argumentem numer jeden przeciwko
kuchniom Ikei wg mnie jest ich cena. Naprawde nie jest problemem znalezienie
stolarza, ktory w tej a nawet mniejszej cenie zrobi kuchnie pod wymiar.

J.

1. Data: 2001-11-06 09:32:25

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stolarza, ktory w tej a nawet mniejszej cenie zrobi kuchnie pod wymiar.

Moze masz jakis namiar na takiego stolarza

1. Data: 2001-11-06 11:22:19

Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Moze masz jakis namiar na takiego stolarza

Jeżeli Warszawa i okolice, to ja mogę polecić stolarza. Mam kuchnię jego
wykonania ( w tym kilka pomysłów - np. szuflada na sztućce pomiędzy górą
zmywarki a blatem :)

Janusz

1. Data: 2001-11-06 11:57:37

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Moze masz jakis namiar na takiego stolarza

Pisz na priv, podam

J.

Czym myc parkiet?
Jakies frikowe programy na PC do urzadzenia wnetrz?
tapety na płyte g/k
coś na ściany
Sprzedam - Kuchnia elektryczna czteropłytowa z piekarnikiem - LUBLIN