Re: Zaczalem Atkinsa i w zwiazku z tym mam kilka pytan

From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Zaczalem Atkinsa i w zwiazku z tym mam kilka pytan
Date: Tue, 14 Mar 2006 20:41:00 +0100

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości
news:4416fe0b$0$1447$f69f905@mamut2.aster.pl...

> umowmy sie ze juz za zycia wygladal - powiem delikatnie - mocno srednio.

Jakoś nigdzie nie widzę jego zdjęć z wagą ponad normę. Jeśli takie gdzieś
spotkałeś, to podaj, chętnie zobaczę.
Na okładce "Doktora Atkinsa kolejna nowa rewolucyjna dieta" wygląda w sam raz:
http://www.gandalf.com.pl/b/doktora-atkinsa-kolejna-
nowa/
A ploty o jego otyłości pojawiły się dopiero po jego śmierci, mógł więc
ewentualnie przytyć po wypadku i unieruchomieniu w szpitalnym łóżku, nie
wykluczyłabym też obrzęków.

> bez przesady. niby jakim cudem mozna u kogos w tak eksperesowym tempie
> "wyhodowac" miazdzyce?

Ta miażdżyca jest raczej domniemana w plotkarskich wersjach, ponieważ w
powszechnie pokutującej mentalności jest silnie kojarzona z tłustym żywieniem.
W doniesieniach o jego śmierci nie ma o miażdżycy mowy:
http://www.cnn.com/2003/HEALTH/04/17/obit.atkins/ind
ex.html

> sam jestem na "niskich weglach", nie przepadam ani za wspolczesna medycyna ani
> przemyslem farmaceutycznym, ale bez przesady.

Cokolwiek byśmy o nim nie powiedzieli faktem jest, że Atkins nie zmarł na zawał
serca, choć jego przeciwnicy tak bardzo tego chcieli. Bardziej prawdopodobny
jest pourazowy obrzęk mózgu itp.

Krystyna