Zaczyna się...

21. Data: 2007-04-26 21:10:44

Temat: Re: Zaczyna się...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> napisał w wiadomości
news:f0qukt$o5i$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Newsuser "Fizyk" <L...@r...ac.uk> wrote ...

> Poki co telefon komorkowy nie jest czescia ciala ludzkiego :)

Choć dla wielu jego utrata oznacza dotkliwszą stratę niż ręki... ;)

22. Data: 2007-04-26 21:26:35

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> czipów :-(

> A cooo jeeeeest o czwartej nad raaaaneeeem?????
> Czy może zbyt wś-czip-ska jestem????

Ano sama odkryj co ma ponoć być... ;)
http://z.kim.chcesz.rozmawiac.patrz.pl

> No, spałam już wtedy, fakt. Przecież napisałam wio-senna spać...(nie myl
> z wiśta-senna spać) :-)
> A Ty to masz dziwne pory nie-spania :-) Ja już trochę się odzwyczaiłam
> od takich, usiłuję chodzić spać w okolicach 24, ale... ciężko to idzie,
> oj ciężko, bo cóż na to poradzić, że najciekawsze towarzystwo raczy
> dopiero o 2:22 się pokazać ;-)

Ano jedno możesz poradzić -przestaw zegarki[w tym systemowy?]
tak by twoja zegarowa 24.00 wyszła w rzeczywistości o 02:22 ;)

Taki mały podstęp-myk wobec samej siebie...a nuż poskutkuje? ;P

23. Data: 2007-04-26 21:28:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Newsuser "Sky" <s...@o...pl> wrote ...

> Jestes plenipotentem istoty podpisujacej sie jako Ikselka lub tez
> pozostajesz w innym z Nia stosunku?

Wybierz jakąś pasujacą ci odpowiedź...
wszystkie będą tak samo błędne jak prawdziwe. ;)))

24. Data: 2007-04-26 21:43:47

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser "Sky" <s...@o...pl> wrote ...

> Wybierz jakąś pasujacą ci odpowiedź...
> wszystkie będą tak samo błędne jak prawdziwe. ;)))

Cos krecisz. :) Pewnie spiekles raczka ;)

--
(STS)
dimidium facti, qui coepit, habet [Horacy/Pitagoras]

25. Data: 2007-04-26 22:25:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Newsuser "Sky" <s...@o...pl> wrote ...

> Cos krecisz. :) Pewnie spiekles raczka ;)

No to rzuć jakąś [wybraną odpowiedź] na próbę...niedowiarku! ;P
Posiłujem się...a może i przekonam? ;D

26. Data: 2007-04-26 22:28:24

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser "Sky" <s...@o...pl> wrote ...

> Użytkownik "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> napisał w
> wiadomości news:f0r5sf$vsd$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> No to rzuć jakąś [wybraną odpowiedź] na próbę...niedowiarku! ;P
> Posiłujem się...a może i przekonam? ;D

Nie chcialem z Toba dyskutowac, ale sie wsadziles miedzy ... "wodke a
zakaske" jako plenipotent, ze tak powiem w stylu polityka IV RP :)
Nie doczekasz sie wiec przykladow. Swoje i tak wiem :>

27. Data: 2007-04-27 05:51:37

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):
> Newsuser "Sky" <s...@o...pl> wrote ...

> Jestes plenipotentem istoty podpisujacej sie jako Ikselka lub tez
> pozostajesz w innym z Nia stosunku?

Czy coś nam tu imputujesz?
:-)))
--

XL wiosenna :-)

28. Data: 2007-04-27 05:55:11

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):
> Newsuser "Ikselka" <m...@y...com> wrote ...

> BTW, pisujesz na usenet, aby poznac "ciekawe towarzystwo",

Poznać? - hmmm.... Chyba trochę jednak przeceniasz możliwości usenetu...
Może raczej "zetknąć się z". Poznanie to raczej mógłby być dalszy ciąg,
nie każdy jednak do tego dąży :-)

> czy dla rozrywki
> intelektualnej?

W dobrym towarzystwie i to jest możliwe - nawet w usenecie :-)

--

XL wiosenna :-)

29. Data: 2007-04-27 08:47:09

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Czy coś nam tu imputujesz?
> :-)))

Tak.

--
(STS)
Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.

30. Data: 2007-04-27 08:50:27

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser Ikselka (m...@y...com) wrote:

> Poznać? - hmmm.... Chyba trochę jednak przeceniasz możliwości usenetu...

A trzeba zdjec, pogawedek on-line, webkamerek, aby kogos poznac?

> Może raczej "zetknąć się z". Poznanie to raczej mógłby być dalszy ciąg,
> nie każdy jednak do tego dąży :-)

Wiem, wiem ... tak polizac przez szybe, albo robic "window shopping'. Dosc
popularne w Cywilizacji Zachodu.

> W dobrym towarzystwie i to jest możliwe - nawet w usenecie :-)

Czyli znam juz motywy, a teraz gdzie "trup"? ;)

--
(STS)
Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia.
[A. Einstein]

BEZ BABY
---- PSYCHOzofia ??? ---- wiedza = wiara
Re: komunikacja interpersonlna -moje dwa najwieksze problemy-pomóżcie
PESMA
God The Trickster?