Zaczyna się...

81. Data: 2007-04-28 20:30:00

Temat: Re: Zaczyna się...
Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):
> Newsuser "zakr" <a...@m...w.stopce> wrote ...

> Jeszcze tylko 3 testy i wyjmuje miotacz antytachionow ... jesli sie okaze :)
> Ale poki co ma sporo cech Homo sapiens. ;)

Gdybyś napisał "erectus" - to już byś był zdezaktywowany.
Masz szczęście :-)
Widzę, że już przystąpiłeś do liczenia cech "sapiens". Pozwalam. Ale mój
miotacz mam odbezpieczony, miej to na uwadze...

--

XL wiosenna :-)

82. Data: 2007-04-28 20:36:14

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):
> Newsuser "Ikselka" <m...@y...com> wrote ...

> Nie wciskaj kitu. Osoba o IQ>235 powinna lepiej sie postrac :)

Na Melmac mamy ostatnio kłopoty z inteligencją - mówię przecież, że
chłopy wyginęły... Wysłały mnie, bo jestem najmądrzejsza; moje 133 musi
wystarczyć, tak to się porobiło :-(

--

XL wiosenna :-)

83. Data: 2007-04-28 20:44:41

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Na Melmac mamy ostatnio kłopoty z inteligencją - mówię przecież, że
> chłopy wyginęły... Wysłały mnie, bo jestem najmądrzejsza; moje 133 musi

Zapytam wiec o szczegol techniczny ... 133 to jakis wymiar w [cm ] czy moze
IQ? :)
Wiesz. "Informacja to sila", a skoro masz konkretny cel i polujesz noca ...

--
(STS)
dimidium facti, qui coepit, habet [Horacy/Pitagoras]

84. Data: 2007-04-28 20:48:19

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Widzę, że już przystąpiłeś do liczenia cech "sapiens". Pozwalam. Ale mój
> miotacz mam odbezpieczony, miej to na uwadze...

No to juz przedostatni moj post-test.
Wymien w kolejnosci i trzech kategoriach po 5 sztuk przykladu:

1. Najwiekszych myslicieli ludzkosci;
2. Najwiekszych naukowcow;
3. Ludzi, ktorzy zmienili losy swiata;
4. Najwiekszych zbrodniarzy.

85. Data: 2007-04-28 21:07:06

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):
> [...]
> IQ? :)
> Wiesz. "Informacja to sila", a skoro masz konkretny cel i polujesz noca ...

To tylko IQ - niestety. Wieem, wiem, to niekoniecznie atut :-(
Ale ja mam tylko upolować i dostarczyć, żesz w końcu!

--

XL wiosenna :-)

86. Data: 2007-04-28 21:19:41

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanislaw Sidor napisał(a):
> Newsuser "Ikselka" <m...@y...com> wrote ...

> No to juz przedostatni moj post-test.
> Wymien w kolejnosci i trzech kategoriach po 5 sztuk przykladu:

> [...]

OK :-) - ale aż po 5 sztuk?????? Zacznę od końca, bo to najtrudniejsze:
4. Dzingis Chan i jego syn, Cezar, Stalin, Hitler, Truman.
Reszta to już łatwe. Ale po co zbrodniarzy?
--

XL wiosenna :-)

87. Data: 2007-04-28 21:23:32

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> OK :-) - ale aż po 5 sztuk?????? Zacznę od końca, bo to najtrudniejsze:
> 4. Dzingis Chan i jego syn, Cezar, Stalin, Hitler, Truman.
> Reszta to już łatwe. Ale po co zbrodniarzy?

Można by dopisać jeszcze tego, co wymyślił internet, jak mi podpowiada
moje mądre dziecko siedzące obok, ale przecież nie nazwę Lema
zbrodniarzem :-/

--

XL wiosenna :-)

88. Data: 2007-04-28 21:33:54

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser "Ikselka" <m...@y...com> wrote ...

> OK :-) - ale aż po 5 sztuk??????

A dlaczego nie? Tak ma byc!

> Zacznę od końca, bo to najtrudniejsze:
> 4. Dzingis Chan i jego syn, Cezar, Stalin, Hitler, Truman.

Ktory Cezar? :)

> Reszta to już łatwe.

No wiec ... kto?

89. Data: 2007-04-28 21:36:14

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser "Ikselka" <m...@y...com> wrote ...

> Można by dopisać jeszcze tego, co wymyślił internet, jak mi podpowiada
> moje mądre dziecko siedzące obok, ale przecież nie nazwę Lema
> zbrodniarzem :-/

Lem wymyslil Internet??? Gdzie? Kiedy? W czym?

BTW - skad masz dziecko? :P
Partenogeneza?

90. Data: 2007-04-28 22:41:12

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

http://kooba.goin.pl/news.php?id=12

> BTW - skad masz dziecko? :P
> Partenogeneza?

Jestem tu od jakiegoś czasu w końcu, więc trochę juz zdążyłam zdziałać ;-)

--

XL wiosenna :-)

BEZ BABY
---- PSYCHOzofia ??? ---- wiedza = wiara
Re: komunikacja interpersonlna -moje dwa najwieksze problemy-pomóżcie
PESMA
God The Trickster?