Zagospodarowanie terenu wokół bloku.

21. Data: 2005-09-09 11:14:16

Temat: Re: Zagospodarowanie terenu wokół bloku.
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tym to akurat sie nie zgodze. Czesto pod takimi blokami stoja calkiem
> niezle bryki -

no a ludziska jednak wolą te bryki :-(
zieleń mają w TV ("odkryj nowy aloes 4 w jednym" ;-)

taki s_w_i_a_t eech
--
Pozdrawiam :-) pithal

22. Data: 2005-09-09 11:31:56

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

piotrh wrote:
> no a ludziska jednak wolą te bryki :-(
Wiesz, niech oni sobie nawet wola te bryki, ale przynajmniej niech nie
robia wokol syfu - nie rzucaja smieci, gdzie popadnie, nie bazgrza po
scianach itp. Wtedy to nawet moge im wybaczyc, ze wola bryke niz
zielsko. :) Niestety czesto (podkreslam: czesto, nie zawsze, zeby zaraz
sie ktos nie burzyl) jest tak, ze im lepsza bryka, tym gorszy chlew
wokol niej :(

Pozdrawiam,
robal.

23. Data: 2005-09-09 12:01:17

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):
> [...] Niestety czesto (podkreslam: czesto, nie zawsze, zeby zaraz
> sie ktos nie burzyl) jest tak, ze im lepsza bryka, tym gorszy chlew
> wokol niej :(

Skoro chlew to w nim ... Wyjedź na polskie drogi i sama sprawdź. W tym
co napisałaś coś jest prawdziwego.
pozdr. Jerzy

24. Data: 2005-09-09 18:41:01

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie podwórko ma kolor szary a namiatkę zieleni stanowi pas trawy
> szerokości 2 metrów,który miejscowe pieski zamieniły w latrynę.

Wlascicieli psow sie nie oduczy wyprowadzania swych podopiecznych na ten
teren, wiec trzeba posadzic cos bardzo klujacego, aby je zniechecic. Np.
Berberys lub roze pomarszczona. Grunt wysypalabym dosc grubymi otoczakami,
by psom sie nieywgodnie w to wchodzilo. Posrodku tego pasa mozna posadzic
rzad jakis niewielkich drzewek np. glediczji czy szczepionych klonow
jesionolistnych 'Flamingo'.
Ale i tak postaralabym sie to ogrodzic niewysoka siatka, przynajmniej do
czasu kiedy krzewy sie nie rozrosna.

Elfir

25. Data: 2005-09-10 15:18:55

Od: tadamcz <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfir Dar'n'Ytta napisał(a):

> [...]
> jesionolistnych 'Flamingo'.
> Ale i tak postaralabym sie to ogrodzic niewysoka siatka, przynajmniej do

Nie znałam rośliny pod nazwą glediczji,ale sprawdziłam i troszkę o niej
poczytałam i okazało się,że to bardzo wysokie drzewo. Co do berberysów,
to rzeczywiscie dobry pomysł. Myśłę,że najbadziej odpowiednia byłaby
jakaś odmiana karłowa, ale nie wiem czy taką w ogóle istnieje.
Dziękuje za radę.
Pozdrawiam
Góralka

26. Data: 2005-09-10 18:15:34

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to rzeczywiscie dobry pomysł. Myśłę,że najbadziej odpowiednia byłaby
> jakaś odmiana karłowa, ale nie wiem czy taką w ogóle istnieje.

Są karłowe ale raczej nie beda się nadawały :-(
Rosną naprawdę wolno, a ich cena jest odwrotnie proporcjonalna do
wielkości........
Natomiast zwykłe berberysy posadzone w ubogiej glebie będą akurat :-)
Mam u siebie sporo siewek berberysu czerwonego ( atropurpurea) więc wiosną
możesz się przypomnieć na priv:-)
pozdrawiam, Bogda

27. Data: 2005-09-10 18:57:18

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Drobne śmieci to szczegół. Sasiad na balkonie III piętra
> systematycznie wytrzepywał śmieci z worka odkurzacza zapewniając nam
> comiesięczne mycie okien.
> Pozdrawiam flejtuchowato Ja...cki

Fantasta ! Czyżbyś zapomniał, że mieszkasz najwyżej ?

Pozdrawia spod dachu boletus

28. Data: 2005-09-10 19:10:41

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dfvacb$7ba$1@nemesis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Fantasta ! Czyżbyś zapomniał, że mieszkasz najwyżej ?

Hejka. A Ty zapomniałeś gdzie spałeś. < lol >
Pozdrawiam przyganiająco Ja...cki

29. Data: 2005-09-10 19:53:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. A Ty zapomniałeś gdzie spałeś. < lol >
> Pozdrawiam przyganiająco Ja...cki

Pamiętam jedynie, gdzie spał Skryba ;-)

Pozdrawia ogrodowo boletus

30. Data: 2005-09-11 08:08:47

Od: tadamcz <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda napisał(a):

> [...]
> Natomiast zwykłe berberysy posadzone w ubogiej glebie będą akurat :-)
> Mam u siebie sporo siewek berberysu czerwonego ( atropurpurea) więc wiosną

Z góry dziękuję za te berberysy,z penością przypomnę o Twojej obietnicy.
Pozdrawiam Góralka

czyje to jajeczka ;-)?
Dziurawiec do bukietu?
mieczyki