Re: Zagospodarowanie terenu wokół bloku.

From: tadamcz <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Zagospodarowanie terenu wokół bloku.
Date: Sat, 10 Sep 2005 17:18:55 +0200

Elfir Dar'n'Ytta napisał(a):

> Wlascicieli psow sie nie oduczy wyprowadzania swych podopiecznych na ten
> teren, wiec trzeba posadzic cos bardzo klujacego, aby je zniechecic. Np.
> Berberys lub roze pomarszczona. Grunt wysypalabym dosc grubymi otoczakami,
> by psom sie nieywgodnie w to wchodzilo. Posrodku tego pasa mozna posadzic
> rzad jakis niewielkich drzewek np. glediczji czy szczepionych klonow
> jesionolistnych 'Flamingo'.
> Ale i tak postaralabym sie to ogrodzic niewysoka siatka, przynajmniej do
> czasu kiedy krzewy sie nie rozrosna.
>

> Elfir

Nie znałam rośliny pod nazwą glediczji,ale sprawdziłam i troszkę o niej
poczytałam i okazało się,że to bardzo wysokie drzewo. Co do berberysów,
to rzeczywiscie dobry pomysł. Myśłę,że najbadziej odpowiednia byłaby
jakaś odmiana karłowa, ale nie wiem czy taką w ogóle istnieje.
Dziękuje za radę.
Pozdrawiam
Góralka