Zainteresowanie odmienna plcia - 12lat

1. Data: 2005-07-13 20:48:49

Temat: Zainteresowanie odmienna plcia - 12lat
Od: Olek Olowski <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam taki oto problem, dla mnie bardzo powazny:
Moja corka wlasnie teraz (12lat) zaczyna interesowac sie odmienna plcia.
Poniewaz mam pelen monitorung komputera widze iz wysyla "dziwne" sms'y
do "kolegi" w stylu: "bardzo cie kocham i bardzo tesknie" lub "bardzo
lubie TA piosenke (pt badz przy mnie moje kochanie), poniewaz przypomina
nas".

Co mam zrobic? Najchetniej to bym postraszyl pajaca i najchetniej mu
lekko dal do zrozumiena zeby spadal.

Prosze o jakies rady/wskazowki jak sie zachowac???

2. Data: 2005-07-13 23:45:35

Temat: Re: Zainteresowanie odmienna plcia - 12lat
Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Olek Olowski" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> Co mam zrobic? Najchetniej to bym postraszyl pajaca i najchetniej mu lekko

znasz "pajaca"?
zasluguje na takie miano?
pogonisz... ok - licz sie tylko pozniej z tym, ze:
a) corka Cie znienawidzi
b) kiedys wyrwie sie na giganta
c) a i b i w ogole do d.

> Prosze o jakies rady/wskazowki jak sie zachowac???

przypomniec sobie, jak sie bylo w tym wieku (szkola, kolonie, obozy?)
(a jesli do lba przychodzi jedynie imponowanie kolegom
"odbytym macankiem" to moze lepiej sobie nie przypominac)
pogadac, cholera, jak czlowiek, o _uczuciach_ (spojrz na tresc tych
"dziwnych" SMS-ow)
nawiazac kontakt (jesli utracony, a wiele na to wskazuje, odzyskac zaufanie,
jeslli nie jest za pozno)...

jak dla mnie, za bardzo oddaliles sie od corki, bardziej jestes szpiegiem
(monitoring), cerberem ("pogonic pajaca"), niz ojcem...
- bez urazy, dalekim od krytykowania, bo krytyka i tak nic nie zmieni,
po prostu postaraj sie ja zrozumiec - a sam zostaniesz zrozumiany.

pozdrawiam - v.

3. Data: 2005-07-14 07:26:19

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Olek Olowski" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci

> Co mam zrobic? Najchetniej to bym postraszyl pajaca i najchetniej mu
> lekko dal do zrozumiena zeby spadal.

Czlowieku, miales kiedys 12 lat? Bo z postu wynika, ze nie.

Czytania bardzo prywatnej korespondencji wlasnego dziecka nawet nie
chce komentowac...

J.

4. Data: 2005-07-14 07:28:47

Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olek Olowski wrote:

> Co mam zrobic? Najchetniej to bym postraszyl pajaca i najchetniej mu
> lekko dal do zrozumiena zeby spadal.

Najlepiej waląc go w głowę w tylnej części. :/
MSP,ANC.

Nazwać takiego tatusia pajacem to eufemizm. :(

Dominika

5. Data: 2005-07-14 10:09:03

Od: "zlosliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Olek Olowski" <o...@t...pl> napisal
| Co mam zrobic? Najchetniej to bym postraszyl pajaca i najchetniej mu
| lekko dal do zrozumiena zeby spadal.

jesli nie trolujesz to : radze porozmawiac z córka - moze niekoniecznie
wspominac o tym ze czytales jej prywatna korespondencje, ale ot tak zagaic
rozmowe. 12-latka to czasami jeszcze dziecko ale czasami juz nastolatka.
Mysle ze rozmowa to najrozsadniejsze w tym wypadku - w koncu zaufanie
dziecko-rodzic jakies tam masz, prawda ?

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

6. Data: 2005-07-14 10:34:40

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Olek Olowski" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci
> Co mam zrobic? Najchetniej to bym postraszyl pajaca i najchetniej mu
> lekko dal do zrozumiena zeby spadal.

Mój maz juz dawno zapowiedzial, ze pierwszego chlopaka naszej córki dla
porzadku spusci ze schodów ;))

A jesli chodzi o sms-y ...
Pamietam jak mialam jakies 13 lat (a ja dojrzewalam pózno ;) ), to mój
ukochany kupowal mi sliczne broszki z modeliny, opowiadal o samolotach, gdy
siedzielismy póznym wieczorem pod letnim niebiem. Odwiedzal mnie w domu pod
pretekstem uczenia sie chemii ;) A moja mama przyznala sie niedawno, jak
omawaly nasz zwiazek z matka chlopaka i doszly do wniosku, ze moga nam
zaufac, zreszta innego wyjscia nie maja ;)
No i bylam swiecie oburzona, jak mama zapowiadala, ze pewnie za niego wyjde
;)

A jednak wyszlam :))) I tak mi sie robi cieplo na sercu, gdy przypominam
sobie te romantyczne spacery po torfowiskach porosnietych pokrzywami :)) (on
dzielnie torowal mi droge).

Pewnie, ze rózne niebezpieczenstwa czyhaja na nasze dzieci, ale najtrudniej
chyba przyznac, ze juz tak bardzo dorosly...

Pozdrawiam
Jola
Emilka (10 l) Piotrus (5,5 l)

7. Data: 2005-07-14 10:46:33

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mermaind <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> A jednak wyszlam :)))

Łoł. Tak bez przerwy od tego 13 roku zycia!?
To moje gratulacje i trochę zazdroszczę...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

8. Data: 2005-07-14 11:53:02

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Łoł. Tak bez przerwy od tego 13 roku zycia!?
> To moje gratulacje i trochę zazdroszczę...

Mój mąż bez przerwy.
Ja byłam zmienna - co mi mój luby do dziś wypomina ;))) Co jakiś czas się
odkochiwałam, aby się na nowo w nim zakochać :)

Pozdrawiam
Jola

9. Data: 2005-07-14 12:15:48

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mermaind" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:db5jmv$k4b$1@news.onet.pl...

> Mój mąż bez przerwy.
> Ja byłam zmienna - co mi mój luby do dziś wypomina ;))) Co jakiś
> czas się
> odkochiwałam, aby się na nowo w nim zakochać :)

W tym wieku to normalne. Chłopcy jak się przyjaźnili, to się zwykle
przyjaźnili całą podstawówkę (i co ciekawsze - zwykle te przyjaźnie
się kończyły kłótnią o pierwszą dziewczynę), dziewczynki natomiast
oscylowały między wielką przyjaźnią a wielką nienawiścią z okresem
zmian wynoszącym od kilku dni do w porywach nawet kilku godzin :-)

J.

10. Data: 2005-07-14 12:30:17

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mermaind" <j...@p...onet.pl> napisał(a):
[...]
> A jednak wyszlam :))) I tak mi sie robi cieplo na sercu, gdy przypominam
> sobie te romantyczne spacery po torfowiskach porosnietych pokrzywami :))
> (on dzielnie torowal mi droge).
[...]

prosze, oto zywy i bardzo namacalny dowod, ze uczucia dzieci
mozna, trzeba i warto traktowac powaznie. gratulacje :)

-- kasica, ktora w wieku lat 14 i pol poznala obecnego meza :)
p.s. a z dziewczynka moze niech rozmawia mama? bo tata, jak widac,
niezupelnie dorosl.

U progu pierwszej klasy
Łyżworolki - od jakiego wieku?
Jąkanie, zacinanie się......