Zajecia ATC

1. Data: 2004-09-22 15:20:36

Temat: Zajecia ATC
Od: "Tiara" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny!

Zamierzam wykupic sobie karnet w klubie na Gwarnej we Wroclawiu i
zastanawiam sie jakie zajecia wybrac... Zalezy mi na tym zeby nie byly
zbyt forsujace dla nozek ( zylaki) i dawaly efekt odchudzajacy:):):)
Myslalam na ATC. CZy ktoras z Was kiedys probowala? Fajne? Jakie efekty?

Buziaki i dzieki za odpowiedzi

Tiara

1. Data: 2004-09-22 16:41:00

Temat: Re: Zajecia ATC
Od: "Marta" <m...@w...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tiara" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zbyt forsujace dla nozek ( zylaki) i dawaly efekt odchudzajacy:):):)
> Myslalam na ATC. CZy ktoras z Was kiedys probowala? Fajne? Jakie efekty?

Na Gwarną sama chodzę na ATC...fajny klub, dobrze wyposażony , czysciutki
..instuktorka od ATC pomysłowa:), więc nudzić się nie będziesz . Jeśli
chodzi o intensywność ćwiczeń, to jest umiarkowana . Czasem jednak mozna
dostać w kość, zwłaszcza jeśli zaniedbywało się pewne partie ciała:-)
Efektów nie zauważysz jednak z dnia na dzień..ja dopiero po 2 miesiącach
zauważyłam ,że kształ moich nóg..a zwłaszcza pupci:-) zmienia sie
..oczywiście wspomagałam to powtarzaniem ćwiczeń w domu . Pozdrawiam .

1. Data: 2004-09-22 16:43:55

Od: "Marta" <m...@w...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Aha ..polecam też SHAPE..kształtuje mięśnie, spala tłuszcz. Najlepiej wykup
sobie KARNET,, W'' , wtedy będziesz mogła chodzić na rózne zajęcia i
łatwiej zdecydujesz co Ci odpowiada :-)

1. Data: 2004-09-23 09:01:30

Od: "Tiara" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha ..polecam też SHAPE..kształtuje mięśnie, spala tłuszcz. Najlepiej
wykup
> sobie KARNET,, W'' , wtedy będziesz mogła chodzić na rózne zajęcia i
> łatwiej zdecydujesz co Ci odpowiada :-)

Czyli kiedy kupuje karnet Ex to tylko na konkretne zajecia??? Myslalam ze
moge chodzic na co chce byle 8 razy w miesiacu. Karnet "W" nie bardzo mi
sie oplaca bo kosztuje 49 zl i w sumie za to moge isc tylko 6 razy w
miesiacu, a gdy kupie karnet ex na czas przed 17 to place 56 zl za 8
razy.... Wejscie wychodzi taniej.

Co myslisz o Body balance i Body Ball?

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

Tiara

1. Data: 2004-09-24 06:15:39

Od: "Marta" <m...@w...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie oplaca bo kosztuje 49 zl i w sumie za to moge isc tylko 6 razy w
> miesiacu, a gdy kupie karnet ex na czas przed 17 to place 56 zl za 8

Faktycznie ..nie zauważyłam ,że teraz są jakieś nowe zasady kupowania
karnetów i troche inny cennik. Najlepiej jak się tam przejdziesz i w
recepcji Ci wszystko wytłumaczą ..nie chciałabym wprowadzić Cię w błąd:-)
Jeśli jest tak jak piszesz, to faktycznie nie opłaca się kupować karnetu W ,
jeśli interesuje Cie tylko aerobik. Byłam tylko na Piłeczkach , ale to
raczej fajna zabawa...chociaz nie wiedzialam ,że tyle rzeczy można zrobić z
piłką:-) Mozesz sie tez wybrac na Maraton Aerobiku..tam w ciągu 3 godzin są
wszystkie formy aerobiku, więc można porównać . Pozdrawiam

[krakow]Polecam stanowisko Olay
fatalna paprotka
Test programu AnoMail
czy warto kupic?