Zakatarzony nosek ...

1. Data: 2005-02-24 10:44:35

Temat: Zakatarzony nosek ...
Od: "Iza" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich grupowiczów !!

Mam ogromny problem, a mianowicie złapała mnie grypa i dostałam
przeogromnego kataru, od wycierania go pod nosem skóra stała sie bardzo
wrażliwa i nie mogę jej nawet dotknąć, a jeśli muszę wytrzec nos to sprawia
mi to ogromny ból. Próbowałam smarować nosek kremem nawilżającym Nivea,
Bambino itp. ale to strasznie szczypie i nos staje się jeszcze bardziej
czerwony.
Błagam pomóżcie, problem staje się z chwili na chwilę bardziej uciążliwy.

Iza

2. Data: 2005-02-24 11:15:46

Temat: Re: Zakatarzony nosek ...
Od: "Barbara" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czerwony.
> Błagam pomóżcie, problem staje się z chwili na chwilę bardziej uciążliwy.

Ja zawsze smaruję kremem (Johnson's pH 5,5). Przez moment mocno szczypie,
ale skóra jest bardziej nawilżona i nie boli przy wycieraniu nosa. Jak dla
mnie, to najlepsza metoda.

Pozdrawiam życząc zdrowia
Barbara.

3. Data: 2005-02-24 13:41:36

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Iza* napisał(a):

> [...]
> staje się jeszcze bardziej czerwony.
> Błagam pomóżcie, problem staje się z chwili na chwilę bardziej

hmm..

wiesz co mi zawsze pomagał niwea, tyle ze nie nawilżający, a ten klasyczny,
granatowy...

w ogóle wydaje mi się, że na tego typu rzeczy lepsze są kremy
tłuste/półtłuste niż nawilżające...

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

4. Data: 2005-02-25 11:18:20

Od: "reniek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz posmarować kichaczka na noc Penatenem.
Na noc dlatego, że krem barwi na biało i będziesz straszyć :)) (ale jest
świetny).
Polecam.

reniek

5. Data: 2005-03-01 17:46:09

Od: "DOROTA MELNIK" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" napisał
> [...]
> przeogromnego kataru, od wycierania go pod nosem skóra stała sie bardzo
> wrażliwa i nie mogę jej nawet dotknąć, a jeśli muszę wytrzec nos to

Sprobuj masc majerankowa - kupisz w kazdej aptece.

Grupa krwi a ojcostwo
ruszajace sie zeby u 12 latki
Firma formor
Monitor a oczy !