Zakaz posiadania telefonów w szkole

311. Data: 2006-11-04 22:45:18

Temat: Re: Zakaz posiadania telefonów w szkole
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message
news:eij50h$kb3$1@inews.gazeta.pl...

> A tam słuchawka urwana.... To lecę do następnej. Zapchana, wypluwa żetony.
> Kolejna budka. 30 osób w kolejce, bo to jedyna czynna na całą
> dzielnicę....
> Osoby, do której chciałam zadzwonić nie ma akurat w domu. 2 godziny
> zmarnowane bezpowrotnie.
> Fajnie było. Dało się żyć.

ja tak nie mialam. widac zylam w innej Polsce....

iwon(K)a

312. Data: 2006-11-04 22:57:43

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> "miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> ja tak nie mialam. widac zylam w innej Polsce....

A ja miałam dokładnie tak i to przez długie lata. W tej samej Polsce.
Zawsze mówię, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia (stare, ale
ciągle przerażająco aktualne)
Anka

313. Data: 2006-11-04 23:08:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja miałam dokładnie tak i to przez długie lata. W tej samej Polsce.

niech mnie. musisz teraz znalesc jakis post i zacznij nowy watek ;))

> Zawsze mówię, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia (stare, ale
> ciągle przerażająco aktualne)

przerazajaco?? normalne przeciez.

iwon(K)a

314. Data: 2006-11-04 23:18:25

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> niech mnie. musisz teraz znalesc jakis post i zacznij nowy watek ;))

> przerazajaco?? normalne przeciez.

A może być "przerażająco normalne"? Bo klapki na oczach chyba nie są
"normalnie normalne".
Anka

315. Data: 2006-11-04 23:21:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może być "przerażająco normalne"? Bo klapki na oczach chyba nie są
> "normalnie normalne".

nie znam sie na klapkach, muszisz sie sama zdecydowac.
dla mnie jest to po prostu normalne.

iwon(k)a

316. Data: 2006-11-04 23:27:44

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie znam sie na klapkach,

Wiem.
Anka

317. Data: 2006-11-04 23:34:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem.

ciesze sie. mamy jasnosc na przyszlosc.

iwon(k)a

318. Data: 2006-11-05 06:40:37

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" wrote:

> mozna zarekwirowac. w koncu sie mu to odda pod koniec lekcji.

nie wolno ci zabrac cudzej wlasnosci, nauczyciel nie ma uprawnien
policjanta

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

319. Data: 2006-11-05 07:45:22

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> A ja, że juz to widziałam. Lat temu dziesiąt w tym samym kraju.

No bez przesady, dzieścia parę;-). Historia lubi się powtarzać.

Justyna
GG 6756000

320. Data: 2006-11-05 08:18:46

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> jak ktos sie chce unosic dziwnie pojetym honorem to potem takie dziwne
> rzeczy sie
> dzieja.

Słuchaj, Elżbieta jest nauczycielem i jej się należy jak psu zupa
dostęp do telefonu w celu poinformowania rodziców. Dziwnym trafem nasza
wychowawczymi tez w razie czego dzwoni z własnej komórki, a ja nie
widze powodu, dla którego ona ma dokładać do edukacji mojego dziecka,
skoro za telefon w szkole płacę ja z podatków. I nie mogę pojąć,
dlaczego te panie z grymasami uzurpuja sobie prawo do decydowania,
kiedy opiekun klasy nma prawo zadzwonic, a kiedy nie.
A Tobie się dziwie - skoro wszystko wydaje Ci się tak proste i logiczne,
bezproblemowe w Polsce, to czemu nie wracasz , tylko płacisz podatki w
USA?

Justyna
GG 6756000

Jak pielęgnować cerę nastolatki?
szkoly pod specjalnym nadzorem (link)
spodnie ocieplane 128-134
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]