Zakaz posiadania telefonów w szkole

331. Data: 2006-11-05 13:17:44

Temat: Re: Zakaz posiadania telefonów w szkole
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Nov 2006 14:07:08 +0100, krys napisał(a):

> Ważne, żeby był dostępny

mój był dostępny :)
--
Elżbieta

332. Data: 2006-11-05 13:27:44

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@w...pl> wrote in message

> nie wolno ci zabrac cudzej wlasnosci, nauczyciel nie ma uprawnien
> policjanta

jzu kiedys o tym byla dyskusja. wolno bylo, oddawalo sie po lekcji.

iwon(K)a

333. Data: 2006-11-05 13:29:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Słuchaj, Elżbieta jest nauczycielem i jej się należy jak psu zupa
> dostęp do telefonu w celu poinformowania rodziców.

dokladnie. o tym pisalam. to, ze pani sekretarka oczami przewraca
nie oznacza, ze Elzbieta ma sie unosic honorem i dzwonic z prywatnego
telefonu.

iwon(k)a

334. Data: 2006-11-05 13:30:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message
> [...]
> wątku). Bardzo łatwo się wypowiadać się w sprawach, które nas bezpośrednio
> nie dotyczą. Mnie telefon komórkowy mojego dziecka dotyczy tak
> bezpośrednio
> jak tylko to jest możliwe i wolałabym, żeby na ten temat wypowiedziały się
> osoby, które są w takiej samej sytuacji jak ja (miały dzieci, które już
> same
> poruszają się po mieście, mają lekcje do późna, dodatkowe zajęcia i chodzą
> do państwowej polskiej szkoły, w której panują określone realia). To ich
> zdanie chciałabym poznać, żeby zweryfikować swoje.

wypowiedziala sie BasiaZ. poczytaj ten post dlugo i powoli.....

iwon(k)a

335. Data: 2006-11-05 13:34:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> <dla niekumatych - ironia>
> Nie no, zupełnie nic. Przecież dziecko jest własnościa szkoły, a rodzic
> nie ma prawa zaplanować dla niego czasu po zajęciach, bo się może
> jakiejś pani coś uwidzieć. A te parę złotych i ciągłość zajęć w PKiN to
> przecież nic takiego. A rodzic o tego jest, żeby się martwić, że
> dziecka o wyznaczonej porze nie ma.

Elske nie martwila sie, ze dziecka nie ma. jej glowny powod to zaplacona
kasa. dziecko bylo na zajeciach dodatkowych, i nie dokonczylo czegos tam-
pani jak i dziecko zostali dluzej. specjalnie dla ciebie- nie, nie widze nic
w tym zlego. przyjmij to do wiadomosci, i uszanuj to.

iwon(k)a

336. Data: 2006-11-05 13:42:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> . jak chcialam zadzownic szlam do najblizesz budki (20 min szybkim
>
> Zwłaszcza do wezwania karetki do zawału to idealne rozwiązanie.

moze dla Ciebie.

iwon(K)a

337. Data: 2006-11-05 14:03:44

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> wypowiedziala sie BasiaZ. poczytaj ten post dlugo i powoli.....

Przeczytałam. Bardzo uważnie. I nie zamierzam z nim w najmniejszym stopniu
dyskutować. Basia ma prawo mieć swoje zdanie, a ja je w pełni akceptuję.
Interesuje mnie jej zdanie, tak samo jak interesuje mnie zdanie innych
rodziców, którzy są w takiej samej sytuacji jak ja. Może po przeczytaniu ich
opinii zmienię swoje zdanie, a może, mimo wszystko, nie zmienię. To z kolei
jest moje prawo:).
Natomiast opinie osób, których sytuacja jest z moją nieporównywalna, wpłynąć
na zmianę mojego stanowiska nie mogą. Bo gdzie mamy jakiś wspólny mianownik?
To jest rozmowa ślepego z głuchym. Mama przedszkolaka na pewno mnie nie
przekona, że komórki w szkole są niepotrzebne, bo ona nie ma na ten temat
zielonego pojęcia. Mama dziecka ze szkoły prywatnej też nie. Mama nie
znająca obecnych realiów polskiej szkoły również mnie nie przekona. (żeby
skrócić dyskusję - realia sprzed 10 lat już są nieaktualne:)
Anka

338. Data: 2006-11-05 14:11:20

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytałam. Bardzo uważnie. I nie zamierzam z nim w najmniejszym stopniu
> dyskutować. Basia ma prawo mieć swoje zdanie, a ja je w pełni akceptuję.

niemozliwe- bo jak do tej pory w swojej refleksji podwazasz zdanie osob
tu sie wypowiadajacych ( a bo to dzieci nie w tym wieku, a bo to mieszkajaja
gdzie indziej).

> [...]
> ich
> opinii zmienię swoje zdanie, a może, mimo wszystko, nie zmienię. To z

nikt Ci tego prawa nie zabiera.

> Natomiast opinie osób, których sytuacja jest z moją nieporównywalna,
> wpłynąć
> na zmianę mojego stanowiska nie mogą. Bo gdzie mamy jakiś wspólny
> mianownik?

dziwi mnie, ze uwazasz, iz dyskusja jest po to zeby zmienic czyjes zdanie.
ktos moze zmienic, ale nie o to chodzi. dyskutuje sie o temacie.

> [...]
> znająca obecnych realiów polskiej szkoły również mnie nie przekona. (żeby
> skrócić dyskusję - realia sprzed 10 lat już są nieaktualne:)

nikt nie zamierza Cie przekonywac, zebys zmienila zdanie. na pewno nie ja.

iwon(k)a

339. Data: 2006-11-05 14:20:01

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nic
> w tym zlego. przyjmij to do wiadomosci, i uszanuj to.

To się nie da uszanować. Powody, dla których Elske się martwiła, nie mają tu
nic do rzeczy. Nauczyciel nie ma prawa zatrzymywać dziecka w szkole
(polskiej! - u nas nie ma czegoś takiego jak detention) bez zgody i wiedzy
rodzica. W szkole mojego syna nie ma również prawa wypuścić go ze szkoły
przed końcem ostatniej godziny lekcyjnej według planu na dany dzień (bez
pisemnej zgody/prośby rodzica)
To wszystko mieści się w pojęciu "sprawowanie należytej opieki
rodzicielskiej". Jak rodzice mają wiedzieć dokładnie, co robi ich dziecko i
gdzie jest, jeśli szkoła pozwala sobie na takie kwiatki, jak opisała Elske?
Anka

340. Data: 2006-11-05 14:21:01

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> moze dla Ciebie.

Iwon(k)a, co Ty próbujesz udowodnić? Bo przeczysz sama sobie.
Anka

Jak pielęgnować cerę nastolatki?
szkoly pod specjalnym nadzorem (link)
spodnie ocieplane 128-134
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]
czy jak bedziesz chory to mamy cie uspic jak naszego psa? [cross]