Zakola atakują - jak temu zaradzić ?

1. Data: 2006-04-10 09:37:17

Temat: Zakola atakują - jak temu zaradzić ?
Od: "Adam" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 20 lat i straszne zakola mi się robią przy czole, jak temu zaradzić ? czy są
jakieś dobre, sprawdzone speccyfiki na tą dolegliwość ?

2. Data: 2006-04-10 13:00:23

Temat: Re: Zakola atakują - jak temu zaradzić ?
Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam 20 lat i straszne zakola mi się robią przy czole, jak temu zaradzić ?
> czy są
> jakieś dobre, sprawdzone speccyfiki na tą dolegliwość ?

dolegliwosc ?
dobrze ze nie choroba
:-)

3. Data: 2006-04-11 02:07:26

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):
> Mam 20 lat i straszne zakola mi się robią przy czole, jak temu zaradzić ? czy są
> jakieś dobre, sprawdzone speccyfiki na tą dolegliwość ?

nie ma, nie daj się naciągnąć na te "cudowne specyfiki"

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

4. Data: 2006-04-11 07:29:47

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 20 lat i straszne zakola mi się robią przy czole, jak temu zaradzić ?
> czy są
> jakieś dobre, sprawdzone speccyfiki na tą dolegliwość ?

Musisz się takim zaakceptować :-(

Ja się wkurzyłem i opierdzieliłem na zero i tak mi jest d obrze :-)

Pozdrawiam

Jacek

5. Data: 2006-04-11 07:49:17

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz poczytać o minoksidilu (regaine, loxon, piloxidil) oraz o
finasterydzie (Propecia) ale nie robiłabym sobie zbyt dużej nadzieji

6. Data: 2006-04-11 14:57:11

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Minoxidil stosowany codziennie, siarczan cynku+B6 stos miejscowo.
Co jakiś czas szampon Dermena + Nizoxin (ketokonazol).
Ewentualnie propercia - na receptę, choć to dość "trujące".
I po tym wszystkim efekty powinny być widoczne:)

7. Data: 2006-04-11 17:10:40

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:e1gga6$7on$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Limcha <l...@o...pl>
Było:
> [...]
> Ewentualnie propercia - na receptę, choć to dość "trujące".
> I po tym wszystkim efekty powinny być widoczne:)

Obliczanie ilości włosów na cm3 bliżej i dalej od czoła, przedłużający się
stres i chudy portfel...? ;-)
Proponuję jako hobby modelarstwo albo flirt "łykendowy", jeśli dermatolog
stwierdzi, że to nie choroba tylko taka uroda to olej temat jak najszybciej
żeby ci tak nie zostało do końca życia.

http://www.popieramjow.pl/jow.php

zgrubienie w tkance podskórnej w okolicy łonowej
jakie sa obiawy odwodnienia u dziecka 1,5 roku?
Jak leczy się infekcje wirusowe?
Zapalenie krtani
Przeszczep watroby i konsekwencje