Re: Zakończyłam

From: "Cloudic" <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Zakończyłam
Date: Thu, 6 May 2004 12:21:24 +0200

Użytkownik "e-mailetk@" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c76cev$bdh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> zakończyłam moją znajomość z internetowym (żonatym) znajomym.

:) przyjdzie czas, że będziesz się z tego cieszyć.

> I co ? ... i nic w moim małżeństwie nic się nie zmieniło ani na gorsze ani
> na lepsze dla TŻ jak było, tak i jest to nadal obojętne.

Hmmm....pisałaś że bardzo kochacie się z TŻ, więc dlaczego coś
miałoby się zmienić ? Może jednak nie było tak do końca dobrze
między Wami...Twoja wypowiedź (przynajmniej dla mnie ) wydaje się
być smutna...Być może oddaliliście się od siebie nawet o tym nie wiedząc.

>Ja czuję się może trochę bardziej samotna ...
>ale zrobiłam za to porządek we wszystkich
> szafkach, ba - nawet poukładałam papiery w biurku ...

Ja też tak robię, kiedy chcę zagłuszyć myślenie... ;)

>Mój znajomy już się domyślał że nasze GGduszki dobiegają końca i chyba
>znalazł sobie inną rozmówczynię ...

Szybko...a jeszcze niedawno dzielił się z Tobą każdą myślą.
Wydaje nam się, że ten ktoś po drugiej stronie monitora, to czasami
ktoś wyjątkowy, przyjaciel, wspaniały i pozbawiony wad człowiek.
Ale często to tylko nasze wyobrażenia, magia wieczornych pogaduszek,
słodkich smsków itd.
Przychodzi jednak czas, że opadają nam różowe okulary.
Gdyby ten człowiek naprawdę był jak przyjaciel, to wiedząc
jaką podjęłaś decyzję, właśnie teraz powinien Ci trochę pomóc,
a nie od razu szukać sobie innej do wieczornych wzdychań.

>nic to - nie mam do niego żalu ...

owszem masz ;), ale to chyba naturalne i normalne

> ... co do mnie zajmę się czymś innym, nie znajomościami w wirtualnym
> świecie ale czymś realnym ... i na moje 30 urodziny życzę sobie samej aby
mi się
> powiodło ... i aby było tak jak ma być a nie tak jak ja bym sobie tego
> życzyła ...

A ja Ci życzę, żeby było właśnie tak jak Ty byś sobie życzyła, ale
niech to będzie tak, jak ma być...I sobie też tego życzę :).
A skoro urodziny, to może się napijemy, zamiast tyle "gadać " ? ;).
Wszystkiego co naj....i dużo wiary że się uda :).
Powodzenia, i wypijmy za to, żeby się powiodło :))).

- cloudic -