Zakupy.

1. Data: 2004-01-25 18:37:36

Temat: Zakupy.
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj byłam w OBI. Zakończono przygotowania do sezonu wiosennego. Kupiłam
3 canny Brillant czerwone po 4.99 zł. a nie po 20 zł jak krzyczał hodowca!
Były też różowe i żółte liliowce, mieczyki czerwone i białe pakowane po 10
szt. oraz 30 irysów cebulkowych w kolorze białym i fioletowym. Widziałam
również szałwię omszoną - nasiona w torebkach, o którą ktoś tutaj pytał. 1
torebka 1.49. Jest to roślina jednoroczna. Było też istne zatrzęsienie dalii
różnych odmian oraz całkiem sporo nowych bulw pięknie kwitnących, ktore
niestety trzeba wykopywać jesienią.
Kupiłam też dużą plastikową miskę na mini-oczko, która ma pełnić funkcję
poidełka dla ptaków. Z niecierpliwością czekam na wiosnę.
pozdrowienia
Anka

2. Data: 2004-01-25 22:02:54

Temat: Re: Zakupy.
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Widziałam
> również szałwię omszoną - nasiona w torebkach, o którą ktoś tutaj
pytał. 1
> torebka 1.49. Jest to roślina jednoroczna.

Szałwia omszona (Salvia nemorosa) - jest wieloletnia.
Szałwia omączona (Salvia farinacea) - to roślina jednoroczna. W naszym
klimacie, o ile dobrze pamiętam.
Ktoś pytał o tę drugą :)

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2004-01-26 16:52:38

Od: "Ania" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Były też różowe i żółte liliowce, mieczyki czerwone i białe pakowane po 10

Interesują mnie liliowce. Jaka jest ich cena?

Z niecierpliwością czekam na wiosnę.
> pozdrowienia
> Anka

Ja też
Pozdrawiam
ania

4. Data: 2004-01-26 19:19:21

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Były też różowe i żółte liliowce, mieczyki czerwone i białe pakowane po 10
>
> Interesują mnie liliowce. Jaka jest ich cena?

Do 600 zł za sztukę.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-01-26 20:48:54

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <c...@o...pl> writes:

> Interesują mnie liliowce. Jaka jest ich cena?

Liliowce w OBI (z tym, że widziałem tylko 'Stella D'Oro') bodajże po
10 zł (tfu, 9.99) za sztukę.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Wziął ciupagę juhas z Górnej Redli,
Stół rozrąbał wpół: ,,Nie będziem jedli!

6. Data: 2004-01-26 22:08:45

Od: s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

A czy spotkaliście się z gladiolami, której kwiaty są koloru zielonego??
I czy ich kolor jest zielony bardziej czy mniej zielony od liści??

Pozdrawiam
Stach

7. Data: 2004-01-27 07:13:08

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) wrote in

> A czy spotkaliście się z gladiolami, której kwiaty są koloru zielonego??
> I czy ich kolor jest zielony bardziej czy mniej zielony od liści??

Spotkaliscie sie.
Kwiaty sa zoltozielone, bardziej zolte w srodku, bardziej ziel. na
brzegach, odcien zieleni inny, niz lisci. Przynajmniej u tych, ktore
mialam. Szczerze powiedziawszy wstrzasajacego wrazenia na mnie nie zrobily.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

8. Data: 2004-01-27 09:44:00

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Były też różowe i żółte liliowce, mieczyki czerwone i białe pakowane po 10
>
> Interesują mnie liliowce. Jaka jest ich cena?

6 zł. z groszami.

9. Data: 2004-01-27 16:34:56

Od: "Ania" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ania" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> 6 zł. z groszami.

ania

10. Data: 2004-01-27 17:31:18

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl (Stach Czarnecki) writes:

> A czy spotkaliście się z gladiolami, której kwiaty są koloru
> zielonego?? I czy ich kolor jest zielony bardziej czy mniej zielony
> od liści??

Też w OBI, w granicach 13 zł za torebkę. Ale czy w tej torebce jest
ich 5, czy 10 to mnie nie pytaj :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--