Re: Zakupy w Drogerii Natura

Data: 2003-06-25 20:41:46
Temat: Re: Zakupy w Drogerii Natura
Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl>

Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bdcoi1$rqi$1@news.onet.pl...

Witaj,

> Czy ja tylko mam takiego pecha , czy ta Drogeria jest troche nie tego?

:-)))))) No, troche nie tego, bywa. Ostatnio w ogóle mało mają fajnych
rzeczy - przynajmniej u mnie - cały jeden rząd pułek to, sic!, rzeczy w
stylu domestos i szare mydło :ooooo Bardzo mało kosmetyków kolorowych, w
stylu lakiery, błyszczyki, cienie... Ciekawe czy tak samo jest w innych
miastach?
Bardzo rzadko tam coś kupuję, wolę chociażby allegro :\
A co do gburowatych pań - to chyba jest wpisane w wymaganiach dla personelu,
bo rzeczywiście nie mogę sobie spokojnie pochodzić, bo co krok jakaś pani mi
patrz na ręcę (co jest wkurzające, jak dla mnie przynajmniej).

Być może tej pani to sprawia to przyjemność, cuż.

pozdrawiam
Kasia