Zalalem sasiadowi mieszkanie - co na to ubezpieczenie?

1. Data: 2001-06-06 11:20:40

Temat: Zalalem sasiadowi mieszkanie - co na to ubezpieczenie?
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Na skutek awarii pralki zalalo sasiadowi lazienke. Mieszkanie sasiad ma
ubezpieczone, zastanawiam sie, czy jednak ubezpieczyciel nie zechce sciagnac
naleznosci ze mnie jako winowajcy. Zalanie oczywiscie nie bylo celowe,
pralka byla stara, nastapilo na skutek jej awarii - co o takiej sytuacji
mowia przepisy?

J.

1. Data: 2001-06-06 11:55:23

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@p...onet.pl> writes:

> Na skutek awarii pralki zalalo sasiadowi lazienke. Mieszkanie sasiad
> ma ubezpieczone, zastanawiam sie, czy jednak ubezpieczyciel nie
> zechce sciagnac naleznosci ze mnie jako winowajcy.

Zechce.

> Zalanie oczywiscie nie bylo celowe, pralka byla stara, nastapilo na
> skutek jej awarii - co o takiej sytuacji mowia przepisy?

A _ty_ byles ubezpieczony? Twoje mieszkanie? Od OC znaczy?

MJ

1. Data: 2001-06-06 12:45:06

Od: "lena" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie po to sie Ty ubezpieczasz , aby w takiej sytuacji nie ponosic
kosztów. Ubezpieczenie sasiada nie ma nic do rzeczy.

1. Data: 2001-06-06 12:53:17

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:2...@c...fuw.edu.pl...
> Zechce.

> A _ty_ byles ubezpieczony? Twoje mieszkanie? Od OC znaczy?

W przypadku, gdyby problem nie byl zwiazany ze mna, tylko np. pekla rura w
scianie, sasiad ma wyplate z ubezpieczenia swojego mieszkania. Jesli awaria
dotyczy mojego sprzetu, jednak jest ona wypadkiem losowym a nie zaniedbaniem
czy celowym dzialaniem, to tez bedzie to moja OC?

J.

1. Data: 2001-06-07 05:27:51

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dotyczy mojego sprzetu, jednak jest ona wypadkiem losowym a nie zaniedbaniem
> czy celowym dzialaniem, to tez bedzie to moja OC?

Wiem, ze jak mnie zalala sasiadka (ja bylam ubezpieczona, a ona nie) to moja
firma ubezpieczeniowa wystawila jej fakture. Bardzo sie wtedy zdrzaznila, ze
musi placic. Bylo tak chyba ze 3 x, az w koncu sasiadka zrozumiala, ze nienalezy
zasypiac w wannie z odkrecona woda i w ogole pilnowac wody.
Sama nasluchalam sie duzo opowiesci o zalaniach mieszkan wiec profilaktycznie po
wypraniu, czy zmyciu naczyn zakrecam doplyw wody do pralki, albo zmywarki. Nic
nie kosztuje, a o ile bezpieczniej.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-06-07 15:41:09

Od: "Freddi" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Calgoniku sie nie uzywalo, co?

Użytkownik Jarek P. <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fl3mn$ctg$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-06-08 11:03:12

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Freddi <f...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b1fa10c$...@n...vogel.pl...
> Calgoniku sie nie uzywalo, co?

Nie, wspolspaczka filtr czyscila....

J.

1. Data: 2001-06-08 16:01:28

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siepacz <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fridp$aqs$...@n...tpi.pl...
> ...czyli jednak nie awaria pralki???

No tak naprawde, to nie calkiem, ale przeciez nie powiem sasiadowi, ze woda
mu az na klatke schodowa splynela, bo kobieta filtra nie dokrecila...

J.

1. Data: 2001-06-08 22:09:14

Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

...czyli jednak nie awaria pralki???

1. Data: 2001-06-13 11:02:16

Od: "fragles" <B...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> J.
> sąsiad może wystąpić z odszkodowaniem do swojej firmy ubezpieczeniowej.
Firma może wypłacić jej odszkodowanie, ale niestety do Ciebie wystąpi z
regresem i będziesz musiał zapłacić.
fragles

Hej!
Domy z Bali.
Sauny finskie; Łaznie parowe; Sauny na podczerwien
Kup mieszkanie w Hiszpanii
chuj