Re: Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu

Data: 2009-11-18 09:09:21
Temat: Re: Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl>

Uhm.
Mam teraz jazdę na dosyć brutalne brzmienia....
Ostatni koncert Moora to za mało, może jakby mnie jeszcze wyłomotało przy
Satrianim, albo Vai'u, to bym złagodniała.

Aaa...pisałam to przy ostatniej płytce "Winter" Stinga. Bardzo polecam.

Nie ma to jak rozmaitość.
MK

PS. Sam utworek kojarzy mi się z "dawnymi czasami" Wiesz....dosyć
szczęśliwie.

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]
elated