Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu

1. Data: 2009-11-16 21:01:20

Temat: Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu
Od: "Aneta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja siostra po 9 latach wróciła z Londynu tz. przywieźliśmy ją bo nie była w
stanie sam wrócić.
Nie wiemy jak jej pomóc jest kompletnie załamana. Nie ułożyło jej się tam
wróciła po 9 latach i nie ma nic. Cały czas mówi że ze sobą skończy bo nie ma
sensu żyć.
Jak jej pomóc gdzie się zgłosić? PROSZĘ O POMOC

2. Data: 2009-11-16 21:10:05

Temat: Re: Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aneta pisze:
> [...]
> sensu żyć.
> Jak jej pomóc gdzie się zgłosić? PROSZĘ O POMOC

poszukaj najbliższego psychologa - tylko tak.

3. Data: 2009-11-16 21:12:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 22:10:05 +0100, tren R napisał(a):

> poszukaj najbliższego psychologa - tylko tak.

Nie tylko: uświadomić jej, że MA rodzinę. To nie jest "nic".
--

Ikselka.

4. Data: 2009-11-16 21:12:17

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ma
> sensu żyć.
> Jak jej pomóc gdzie się zgłosić? PROSZĘ O POMOC

A w jakim mieście? Najlepiej- oczywiście- do psychologa na terapię. Choć z
tego, co piszesz- może najpierw być potrzebna interwencja psychiatry- ale co
ona na to? Czy chce pomocy?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

5. Data: 2009-11-16 21:14:58

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aneta pisze:
> [...]
> sensu żyć.
> Jak jej pomóc gdzie się zgłosić? PROSZĘ O POMOC

ale znalazłem tez to w sieci:
http://tr.im/F60Z

tu piszesz jako asia i qra twierdzi, że trollujesz.
czy wierze qrze?

jakośtakbardziej

6. Data: 2009-11-16 21:18:29

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem o co ci chodzi jak można trolować na takie tematy

7. Data: 2009-11-16 21:21:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl pisze:
> Nie wiem o co ci chodzi jak można trolować na takie tematy

no, ja też nie wiem jak można

8. Data: 2009-11-16 21:21:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aneta pisze:
> [...]
> sensu żyć.
> Jak jej pomóc gdzie się zgłosić? PROSZĘ O POMOC

Do najbliższej poradni zdrowia psychicznego, powinna się umówić na
wizytę do psychiatry.
Poza tym - być przy niej jak najczęściej to możliwe.

Ewa

9. Data: 2009-11-16 21:23:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aneta pisze:

> wróciła po 9 latach i nie ma nic.

Aha, i spróbujcie jej zwrócić uwagę na inne korzyści, jakie wyciągnęła z
pobytu tam. W końcu zbicie majątku to nie wszystko, ma jakieś
doświadczenia, nowe umiejętności, na pewno nauczyła się dobrze języka itd.

Ewa

10. Data: 2009-11-16 21:30:25

Temat: Re: Za�amanie nerwowe po powrocie z Londynu
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:
> Witam
> Moja siostra po 9 latach wr�ci�a z Londynu tz. przywie�li�my j� bo nie
by�a w
> stanie sam wr�ci�.
> Nie wiemy jak jej pom�c jest kompletnie za�amana. Nie u�o�y�o jej si�
tam
> wr�ci�a po 9 latach i nie ma nic. Ca�y czas m�wi �e ze sob� sko�czy
bo nie ma
> sensu �y�.
> Jak jej pom�c gdzie si� zg�osi�? PROSZ� O POMOC
>

> --
> Wys�ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

No dobra, jak to robią psychiatrzy, niech sobię przypomnę.... acha,
Ona jest po ostrych przejściach, nie podawać narkotyków, alkocholu, bo
będzie czuła się jeszcze gorzej, przede wszystkim będzie szukała
zrozumienia i przede wszystkim współczucia. Nie dawać głupich rad, bo
prostu wysłuchać, trochę empatii w stosunku do tego co przeżyła, jak
będzie jej się mordka uśmiechała podczas tych rozmów ,to jesteś na
dobrej drodze.

wy tu gadu gadu...
Robibla napisala do gazebo
Internetowe upiory [press]