wy tu gadu gadu...

1. Data: 2009-11-16 20:54:04

Temat: wy tu gadu gadu...
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

... a rosjanie symulują atak nuklearny na polskę.

http://tr.im/F5VE

"Rosja coraz bardziej upodabnia się do Związku Sowieckiego, chce
przywrócić jego strefę wpływów i jest otwarcie wroga wobec Polski, która
jej w niczym nie zawiniła. Przecież ostatnio Kreml przeprowadził
symulację nuklearnego ataku na wasz kraj! To niebywałe!"

to słowa, które wypowiedział:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Władimir_Bukowski

2. Data: 2009-11-16 21:10:36

Temat: Re: wy tu gadu gadu...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 21:54:04 +0100, tren R napisał(a):

> [...]
> jej w niczym nie zawiniła. Przecież ostatnio Kreml przeprowadził
> symulację nuklearnego ataku na wasz kraj! To niebywałe!"

A co mówiłam? Tiaaa, te moje omamy antyrosyjskie...
:->
--

Ikselka.

3. Data: 2009-11-16 21:30:39

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> [...]
> jej w niczym nie zawiniła. Przecież ostatnio Kreml przeprowadził
> symulację nuklearnego ataku na wasz kraj! To niebywałe!"

Pokłosie obecności parchów w rządach i ministerstwach, głównie MSZ.

4. Data: 2009-11-16 21:39:42

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest listopad, ludzie mają depresję, a ty tu wojną straszysz.
Ja straszyłam 2 lata temu, że wszystko do tego prowadzi, teraz już nie
tszeba straszyć, teraz już wiadomo, że będzie. Ale po co pisać o tym w taką
zgniłą pogodę, jak dzień jest tak niedługi?

5. Data: 2009-11-16 21:41:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 22:39:42 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Jest listopad, ludzie mają depresję, a ty tu wojną straszysz.
> Ja straszyłam 2 lata temu, że wszystko do tego prowadzi, teraz już nie
> tszeba straszyć, teraz już wiadomo, że będzie. (...)

Powtórz to na psd, to Cię zjedzą strusie z głowami w piasku.

--

Ikselka.

6. Data: 2009-11-16 21:45:12

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powtórz to na psd, to Cię zjedzą strusie z głowami w piasku.
A co to jest psd?

7. Data: 2009-11-16 21:46:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 22:45:12 +0100, Stokrotka napisał(a):

> A co to jest psd?

pl.soc.dzieci
Chcieli mnie zeżreć "z kościami" - że mam wizje paranoidalne,
apokaliptyczne itp na temat wojny...
--

Ikselka.

8. Data: 2009-11-16 21:48:05

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> A co mówiłam? Tiaaa, te moje omamy antyrosyjskie...
> :->

Dalej są to tylko omamy...

Bo co niby takiego strasznliwie sensacyjnego znajduje się w tym
wywiadzie, oprócz opinii starszego Pana podanej w tonie sensacji?

Że Rosjanie prowadzą gry wojenne? I że Polska jest np. celem?
A myślisz, że co robią sztabowcy np. w naszym SG?
Gdyby nie prowadzili symulacji wojny z Rosją (i to na różne sposoby)
to bym sie bardzo zdziwił... Od tego są wojskowi, żeby takie symulacje
prowadzić

Stalker

9. Data: 2009-11-16 21:54:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 22:48:05 +0100, Stalker napisał(a):

> [...]
> Gdyby nie prowadzili symulacji wojny z Rosją (i to na różne sposoby)
> to bym sie bardzo zdziwił... Od tego są wojskowi, żeby takie symulacje

Symulacjami się nie zajmuję, tylko faktami, które potrafię odczytać.
--

Ikselka.

10. Data: 2009-11-16 21:56:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:
> [...]
> tszeba straszyć, teraz już wiadomo, że będzie. Ale po co pisać o tym w taką
> zgniłą pogodę, jak dzień jest tak niedługi?

Zajrzyj Stokrotko na dzieci starsze, bo jesli Ty swoje "prognozy"
opierasz na podobnej wiedzy historycznej jaka tam błysnęłaś w wątku o
tornistrach, to możemy być spokojni co do przyszłości...

Powiedz Nam Stokrotko jakież to straszliwe znaki na niebie i ziemi
wskazują na wojnę? I na JAKĄ wojnę? Kto z kim i kiedy? Zobaczmy jakież
to podstawy ma Twoje przekonanie

Stalker

Robibla napisala do gazebo
Internetowe upiory [press]
o bela! bela mari..! auaaaaaa! :)
o sondażach z kosmosu
Myślę że wymyśliłem definicję miłości :)