Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu

11. Data: 2009-11-16 21:31:41

Temat: Re: Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 22:23, medea <e...@p...fm> wrote:

> Aha, i spróbujcie jej zwrócić uwagę na inne korzyści, jakie wyciągnęła z
> pobytu tam. W końcu zbicie majątku to nie wszystko, ma jakieś
> doświadczenia, nowe umiejętności, na pewno nauczyła się dobrze języka itd.
>
> Ewa

To nic nie da...e e
Psycholog psychiatra i ostra reanima mózgowa - SPECJALISTY, zanim
będzie za późno.
:/
Ponadto pilnowac stale, przynajmniej na razie i potem jak zacznie prac
leki.
Nie prawić przeradośliwionych naciąganych historii, raczej słuchac co
mówi - choć może w kółko o tym samym.
___
Iza

12. Data: 2009-11-16 21:36:21

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile ma lat?
Znajdź jej jakąś pracę , np. może gotować , robić zakupy, jak robi to ktoś
inny, to tak zorganizuj czas, żeby wyglądało, że akurat nie może, raz drugi,
coraz częściej.
Jak nie umie, to daj jej książkę kuharską.
I nie zżędź jak coś pszypali, niedosoli, pszepiepszy....
Może też zacząć od ciast z pudełka itp. (ale nie za dużo, bo tam jest dużo
E-xxx)

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

13. Data: 2009-11-16 21:37:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 22:36:21 +0100, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> I nie zżędź jak coś pszypali, niedosoli, pszepiepszy....
> Może też zacząć od ciast z pudełka itp. (ale nie za dużo, bo tam jest dużo

Pieprzysz w morele, jak rzadko.
--

Ikselka.

14. Data: 2009-11-16 21:41:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no, ja też nie wiem jak można

Tym razem dałam się nabrać, a zwykle wyczuwam trolla na odległość.
To chyba przez ten katar i zapalenie ucha. ;)

Ewa

15. Data: 2009-11-16 21:43:50

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pieprzysz w morele, jak rzadko.
Psyholog jest od łatania dziur - niewiedzy medyka.

16. Data: 2009-11-16 21:45:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 22:43:50 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Psyholog jest od łatania dziur - niewiedzy medyka.

No ale to, o czym piszesz, to może być na potem, jako rehabilitacja
psychiki po urazie.
--

Ikselka.

17. Data: 2009-11-16 21:55:09

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale to, o czym piszesz, to może być na potem, jako rehabilitacja
> psychiki po urazie.
Nie tylko. Także ciała.
Kiedyś, bardzo dawno czytałam jakąś książkę, jakiegoś autora co pisał dużo
na ten temat (depresji). Był zdaje się polecanym autorem. I zdaje się na
pierwszej stronie było, że bardzo duży procent ludzi w depresji ma niezbyt
zdrową wątrobę.
Więc może warto zmienić dietę?

Poza tym pytałam o wiek, to ważne.
Inaczej podejdziesz do 30 latka: dla niego to powinno być zbawienie- może tu
rozpocząć nowe życie, a że nic nie ma? To go pociesz , że 20 % ma długi.
Inaczej z człowiekiem po 60. Temu wmawianie o nowym życiu jest bezsensowne,
takiemu po prostu tszeba zapewnić byt, zorganizować wszystko.

18. Data: 2009-11-16 22:34:22

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Tym razem dałam się nabrać, a zwykle wyczuwam trolla na odległość.
> To chyba przez ten katar i zapalenie ucha. ;)

ja tam dalej pewien nie jestem - choć google wypluwają co najmniej
trzech autorów używających tego maila.

19. Data: 2009-11-17 08:17:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> ja tam dalej pewien nie jestem - choć google wypluwają co najmniej trzech
> autorów używających tego maila.

Może cała rodzina pisze.

Qra

20. Data: 2009-11-17 13:14:22

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Aha, i spróbujcie jej zwrócić uwagę na inne korzyści, jakie wyciągnęła z
> pobytu tam. W końcu zbicie majątku to nie wszystko, ma jakieś
> doświadczenia, nowe umiejętności, na pewno nauczyła się dobrze języka itd.

Przepraszam ze z grubej rury,
ale jesli pracowala w burdelu to mowienie o korzysciach moze byc niezreczne.

Pozdrawiam,
Duch

wy tu gadu gadu...
Robibla napisala do gazebo