Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu

21. Data: 2009-11-17 13:20:50

Temat: Re: Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Nov 2009 14:14:22 +0100, Duch napisał(a):

> "medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Przepraszam ze z grubej rury,
> ale jesli pracowala w burdelu to mowienie o korzysciach moze byc niezreczne.

Dokładnie tak pomyślałam.
--

Ikselka.

22. Data: 2009-11-17 13:23:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czemu wam takie paskudztwo przyszło do głowy?????
MK

23. Data: 2009-11-17 13:31:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> A czemu wam takie paskudztwo przyszło do głowy?????

Może byli w Londynie.

Qra

24. Data: 2009-11-17 13:35:20

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=8cCI_XDQWb0 ????

:-)))), MK

25. Data: 2009-11-17 13:36:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

O, tu znalałam jeszcze lepszą wersję:
http://www.youtube.com/watch?v=nan5AfY7LZc&feature=r
elated

26. Data: 2009-11-17 13:39:29

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś jest jego koncert w Stodole....
MK

27. Data: 2009-11-17 13:51:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Nov 2009 14:23:31 +0100, Vilar napisał(a):

> A czemu wam takie paskudztwo przyszło do głowy?????

Ponieważ zalamanie nerwowe nigdy nie jest bez przyczyny i nie pojawia się
nagle, a przecież AŻ 9 lat za granicą jakoś ta osoba żyła...

--

Ikselka.

28. Data: 2009-11-17 13:55:17

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, ja pomyslałam raczej o tym, że jechała tam z pewnymi, sporymi
nadziejami na lepsze zycie. I nie udało się.
Może po drodze pracowała ostro (walczyła o byt) i po prostu nie ma sił? Tak
też bywa.
Nie wszystkim życie się "układa". Oczywiście mozna mowić, że sami sobie tak
pościelili. Ale czy to jest prawda tak do końca? Przecież w zyciu różnie
bywa, popełniamy też błędy....
A może była własnie....za uczciwa?
MK

29. Data: 2009-11-17 14:18:22

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

>A czemu wam takie paskudztwo przyszło do głowy?????

bo znam takie przypadki,
ze jedna sasiadka wrocila "z zachodu" (juz z 10 lat temu)
i od razu poszla do psychiatryka. Pracowala w burdelu - zmusili ja,
jechala do zupelnej innej pracy.

Inna wrocila z ciezka choroba zwiazana z tym zajeciem.

Sorry ze tak ciezko pisze, ale takie jest zycie.
Mam nadzieje ze to nie ten wariant.

Pozdr,
Duch

P.S.
Aha, tworca watku to troll.

30. Data: 2009-11-17 15:13:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Nov 2009 14:55:17 +0100, Vilar napisał(a):

> [...]
> pościelili. Ale czy to jest prawda tak do końca? Przecież w zyciu różnie

Szybciej by wróciła.

--

Ikselka.

wy tu gadu gadu...