Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu

31. Data: 2009-11-17 15:14:48

Temat: Re: Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Nov 2009 15:18:22 +0100, Duch napisał(a):

> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> bo znam takie przypadki,
> ze jedna sasiadka wrocila "z zachodu" (juz z 10 lat temu)
> i od razu poszla do psychiatryka. Pracowala w burdelu - zmusili ja,
> jechala do zupelnej innej pracy.
>
> Inna wrocila z ciezka choroba zwiazana z tym zajeciem.
>
> Sorry ze tak ciezko pisze, ale takie jest zycie.
> Mam nadzieje ze to nie ten wariant.

ja też.

> Pozdr,
> Duch
>
> P.S.
> Aha, tworca watku to troll.

No to się nabrałam.
--

Ikselka.

32. Data: 2009-11-17 17:47:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:

> Przepraszam ze z grubej rury,
> ale jesli pracowala w burdelu to mowienie o korzysciach moze byc
> niezreczne.

No to trzeba się cieszyć, że się stamtąd wyrwała, to też pozytyw. ;)

Naprawdę macie z XL nieciekawe te projekcje.

BTW Uważam, że pokazywanie ludziom w depresji dobrych stron ich życia to
dobry sposób na pomoc. Obok oczywiście fachowej pomocy lekarza
psychiatry i psychoterapeuty.

Ewa

33. Data: 2009-11-17 17:52:25

Temat: Re: Za?amanie nerwowe po powrocie z Londynu
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:

> [...]
> jechala do zupelnej innej pracy.
>
> Inna wrocila z ciezka choroba zwiazana z tym zajeciem.
>
> Sorry ze tak ciezko pisze, ale takie jest zycie.

Wszystko jest oczywiście możliwe (hipotetyzując, bo to i tak troll), ale
weź pod uwagę, że ludzie się załamują nie tylko po tak ciężkich
przeżyciach. Niektórym wystarczy "tylko" długotrwała rozłąka z rodziną,
niespełnione nadzieje, a jak jeszcze dojdzie do tego nieszczęśliwa
miłość to masz komplet. Znam zresztą taki przypadek z bliska.

Ewa

34. Data: 2009-11-17 18:37:18

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar wrote:
> A czemu wam takie paskudztwo przysz?o do g?owy?????
> MK
>
> U?ytkownik "XL" <i...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

To proste, są tacy ludzie którym jak się otworzysz i zobaczą słabość ,
zaczną to atakować.

35. Data: 2009-11-17 22:47:03

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Może cała rodzina pisze.

Pamiętajcie o chorej siostrze.
zx

36. Data: 2009-11-17 22:50:32

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponieważ zalamanie nerwowe nigdy nie jest bez przyczyny i nie pojawia się
> nagle, a przecież AŻ 9 lat za granicą jakoś ta osoba żyła...

... męża nie znalazła a teraz już jest starą panną. Bywają takie przypadki.
zx

37. Data: 2009-11-18 00:45:01

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> O, tu znalałam jeszcze lepszą wersję:
> http://www.youtube.com/watch?v=nan5AfY7LZc&feature=r
elated

> MK

podoba ci się to?

38. Data: 2009-11-18 09:09:21

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uhm.
Mam teraz jazdę na dosyć brutalne brzmienia....
Ostatni koncert Moora to za mało, może jakby mnie jeszcze wyłomotało przy
Satrianim, albo Vai'u, to bym złagodniała.

Aaa...pisałam to przy ostatniej płytce "Winter" Stinga. Bardzo polecam.

Nie ma to jak rozmaitość.
MK

PS. Sam utworek kojarzy mi się z "dawnymi czasami" Wiesz....dosyć
szczęśliwie.

39. Data: 2009-11-18 10:02:51

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
>
> Nie ma to jak rozmaitość.
> MK
>
> PS. Sam utworek kojarzy mi się z "dawnymi czasami" Wiesz....dosyć

brzmienie całkiem niezłe.
chodziło mi bardziej o wizualizację :)

40. Data: 2009-11-18 10:12:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też niczego sobie :-))))

(Wiesz jak mają panienki z dobrych domów. Uwielbiają speluny i żeby je
czasem ktos porządnie sprał po tyłku. Ale po warunkiem, że czasem i wtedy
kiedy one chcą i w ogóle)

MK

> brzmienie całkiem niezłe.
> chodziło mi bardziej o wizualizację :)