Załamany jestem:(

21. Data: 2006-03-11 19:33:58

Temat: Re: Załamany jestem:(
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Cancer pisze 11-03-2006 19:36:

> Nigdzie nie napisalem, ze lekarz nic nie robi tylko inkasuje kase.
> Napisalem tylko, ze inkasuje kase wieksza jak ten co zrobil dany most.

A Twoim zdaniem nie ma takiego prawa? Bo Ty tak chcesz?

> Wazne jest to, ze takim jak ty w glowach sie mocno poprzewracalo.
> Zapomianacie ze to pacjent wam placi i jest waszym klientem, bez
> potencjalnego pacjenta bedziesz chyba sobie wyrywal zeby, co bys z wprawy
> nie wyszedl.

Nie zapominam. Powiem więcej - doskonale o tym pamiętam. Na szczęście
znacząca część pacjentów zdaje sobie sprawę, z tego, że za dobrą jakość
leczenia sie płaci. Inni chodzą po protezy do techników - i bardzo
dobrze. Nie są moim problemem.

> Jasne ze nie placzą bo biorą 1000 krotna marze, a podatki płacą jak ktoś
> będzie chciał rachunek.

Skąd wytrzasnąłeś 1000 krotną marżę? Chciałbym taką ;-p
> Cancer

mózgu?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

22. Data: 2006-03-11 19:42:06

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Cancer pisze 11-03-2006 18:33:

> Nie, to nie jest tak ze jak dlugo beda ludzie gotowi zaplacic
> 1000-procentowa marze, to ty bedziesz taka bral_))
> Maksymalny pulap marzy jest ustalony przez prawo w tym kraju.

Podstawę prawną poproszę. Chyba mylisz marżę z oprocentowaniem kredytów.
Poza tym o marży można mówić, jeżeli ktoś kupuje coś w jednym miejscu i
w tym samym stanie sprzedaje dalej. Leczenie protetyczne wygląda trochę
inaczej. No, ale tak doskonale zorientowany człowiek na pewno o tym wie
i tylko nas podpuszcza ;-p

> Doskonale to rozumiem, ze nie musze chodzic do stomatologow ktorzy sa za
> drodzy.Ale pisalismy tutaj o malych miasteczkach, gdzie grasuja monopoliscii
> i gdzie nie ma mozliwosci wyboru.
> Mam jechac wedle twojego rozumowania 300km do stomatologa? Dwa razy w
> tygodniu? Bo gdzies w Warszawie robia mosty po 1800, a u mnie po 3000 tys?
> Troche rozbieznosci za duze nie sadzisz? (Tu nie chodzi o jakies 200 zeta)

Co to za małe miasteczko, że do najbliższego dentysty poza nim jest 300
km? Baza polarna Hornsund na Spitsbergenie?
A jak jeden technik bierze od lekarza więcej za jeden punkt w porcelanie
niż ja od pacjenta, mam go według Twojego sposobu myślenia nazwać
złodziejem i odsądzić od czci i wiary?

> Ale potrzebujesz kase fiskalna, aby zaplacic rzetelnie podatek od sumy
> twojej 1000 krotnej marzy !!!

Nie mam kasy fiskalnej, nie mam 1000 krotnej marży (a swoją drogą,
policz sobie, ile wtedy kosztowałby taki most, pewnie myślałeś o 1000%,
ale żółć oczy zalała?), ale wszystkie dochody wpisuję do książki. Powiem
więcej - kasa fiskalna nie jest wcale gwarancją, że wszystkie dochody są
ewidencjonowane (przy każdej musiałby stać inspektor ze skarbówki, żeby
można było twierdzić tak na 100%).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

23. Data: 2006-03-11 20:34:39

Od: "Marcus" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości

Szanowni Panowie wydaje mi sie ze odbiegamy od tematu watku:)

24. Data: 2006-03-11 20:46:09

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Marcus pisze 11-03-2006 21:34:
> Szanowni Panowie wydaje mi sie ze odbiegamy od tematu watku:)

Sorry, ale zawsze wkurza mnie, kiedy ktoś zaczyna traktować mnie jak
oszusta.

Co do meritum, pisałem Ci przecież:

> Most trzypunktowy porcelana na metalu nieszlachetnym możesz mieć za
> jakieś 1200 PLN (oczywiście dojść może cena przygotowania filarów - np.
> leczenie kanałowe lub wymiana wypełnień)
> Może wytrzymać długo, ale może też się okazać, że masz takie warunki
> zgryzowe (np. parafunkcje - zgrzytanie czy zaciskanie zębów), że bardzo
> szybko odcementuje się (w najlepszym razie) lub pęknie korzeń filara (w
> najgorszym).

Osobiście polecałbym właśnie most trzypunktowy (jeżeli nie chcesz
ryzykować implantu).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

25. Data: 2006-03-11 20:51:49

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" napisał w wiadomości

> [...]
> tym samym stanie sprzedaje dalej. Leczenie protetyczne wygląda trochę
> inaczej. No, ale tak doskonale zorientowany człowiek na pewno o tym wie i

Podstawy sobie poszukaj. Nie wiem jak prowadzisz dzialalnosc gospodarcza, ze
tego nie wiesz.
Nie, z niczym nie myle oprocentowania kredytow, moze to ty mylisz.
Moze za wiele ostatnio chodziles po bankach w sprawie kredytow-)).
Marza to marza i nie mydl tutaj oczu leczeniem, czytaj watki dokladnie, a
nie po lebkach.
Odpowiadasz sobie na to co tobie wygodne.

> Co to za małe miasteczko, że do najbliższego dentysty poza nim jest 300
> km? Baza polarna Hornsund na Spitsbergenie?

Jeszcze raz namawiam Cie do tego abys uwaznie czytal, miasteczko tutaj nie
ma znaczenia, czy to dla ciebie za trudne do zrozumienia?
Napisalem jasno. W miasteczkach gdzie jest 3 do 5 dentystow, ceny sa
zalosnie zawyzone, w wiekszych miastach gdzie jest konkurencja, ceny
normalnieja.
I to nazwalem zlodziejstwem!!

> Nie mam kasy fiskalnej, nie mam 1000 krotnej marży (a swoją drogą, policz
> sobie, ile wtedy kosztowałby taki most, pewnie myślałeś o 1000%,

Nie wyczules ironii? Wybacz 1000-krotna czy 1000% i tak zalosnie za wiele.

> [...]
> więcej - kasa fiskalna nie jest wcale gwarancją, że wszystkie dochody są
> ewidencjonowane (przy każdej musiałby stać inspektor ze skarbówki, żeby

Wiem wiem, ze doskonale orientujesz sie jak zrobic, zeby bylo dobrze.
Przy takim jak ty napewno bym inspektora postawil.

Cancer

26. Data: 2006-03-11 20:58:22

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mózgu?

Tak twojego.

Cancer

27. Data: 2006-03-11 21:13:54

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<C...@f...onet.pl> napisal(a):

> [...]
> Moze za wiele ostatnio chodziles po bankach w sprawie kredytow-)).
> Marza to marza i nie mydl tutaj oczu leczeniem, czytaj watki dokladnie, a

Każdy przedsiębiorca ma prawo do dowolnej marży. Ograniczeniem są
jedynie szczególne uregulowania (kredyty, ceny urzędowe itp.). Nie
słyszałem, aby stomatologów obowiązywały jakiekolwiek uregulowania.
Mogą nawet robić plombę za pół miliona, o ile znajdą klienta - nikomu
nic do tego.

> [...]
> Napisalem jasno. W miasteczkach gdzie jest 3 do 5 dentystow, ceny sa
> zalosnie zawyzone, w wiekszych miastach gdzie jest konkurencja, ceny

To nie złodziejstwo. To może być co najwyżej zmowa cenowa. Masz prawo
interweniować w tej sprawie w UOKiK, który może po przeprowadzonym
postępowaniu wydać decyzje likwidujące (a przynajmniej dążące do
likwidacji) oligopol na danym obszarze. W praktyce - nierealne.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

28. Data: 2006-03-11 21:17:25

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Cancer pisze 11-03-2006 21:51:

> Podstawy sobie poszukaj. Nie wiem jak prowadzisz dzialalnosc gospodarcza, ze
> tego nie wiesz.

Ty sobie coś wymyślasz więc to udowadniaj. Chyba, że jesteś Stokrotką.

> [...]
> Moze za wiele ostatnio chodziles po bankach w sprawie kredytow-)).
> Marza to marza i nie mydl tutaj oczu leczeniem, czytaj watki dokladnie, a

Czytam dokładnie, nie muszę odpowiadać na każde twoje słowo. W
stomatologii i medycynie nie ma marży, chyba, że ktoś sprzedaje w
przygabinetowym sklepiku szczoteczki do zębów.

Napisałeś:

> Ale pisalismy tutaj o malych miasteczkach, gdzie grasuja monopoliscii
> i gdzie nie ma mozliwosci wyboru.
> Mam jechac wedle twojego rozumowania 300km do stomatologa? Dwa razy w
> tygodniu?

Sam nie czytasz tego, co piszesz.

> Nie wyczules ironii? Wybacz 1000-krotna czy 1000% i tak zalosnie za wiele.

Jak zazdrościsz, trzeba było startować na stomatologię.

> Wiem wiem, ze doskonale orientujesz sie jak zrobic, zeby bylo dobrze.
> Przy takim jak ty napewno bym inspektora postawil.

Napisałem wyraźnie, że wszystkie dochody (a właściwie powinno być
przychody) wpisuję. Zarzucasz mi kłamstwo? Powiem wprost: tylko złodziej
widzi wszędzie innych złodziei.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

29. Data: 2006-03-11 21:19:47

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik pisze 11-03-2006 22:13:

> [...]
> postępowaniu wydać decyzje likwidujące (a przynajmniej dążące do
> likwidacji) oligopol na danym obszarze. W praktyce - nierealne.

Ludzie tacy, jak Twój przedpiśca są zmorą instytucji typu UOKiK czy
prokuratura. Oni muszą (przynajmniej prokuratura) wszczynać postępowanie
na podstawie takich bajdurzeń.

Ps. Jak tam ząb?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

30. Data: 2006-03-11 21:26:57

Od: "xyz" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

> To jest wolny rynek???
> Marza w wysokosci 125% ????
> Gdzie tak jest, w jakim kraju kapitalistycznym??
> To nie jest wolny rynek, to jest feudalizm- wyzysk czlowieka przez
> czlowieka.
> To jest wykorzystywanie braku konkurencji i niejednokrotnie ( w malych
> miejscowosciach, gdzie jest 3 do 5 dentystow) dogadywanie sie, co do
> ustalania ceny w danym rejonie.

Wychodzi na to że trzeba się pytać PRZED zabiegiem
ile będzie to kosztowało, oblecisz kilka gabientów
i masz pareset złotych w kieszeni. Proste ?

Art

Oddam pieska
szczepienie p/ śwince
Ptasia grypa a sterylizacja jaj kurzych!
Szpital chorób skórnych - Śląsk -gdzie?
smoczek