Zboże nie takie zdrowe, jak go malują?

41. Data: 2005-03-12 21:37:19

Temat: Re: Kolejna ofiara diety "optymalnej"
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news: d0vli5

> Czytaj miedzy wierszami.

tak Cie uczyli?

> Wypowiedzi Pana Alojzego skomentowaslem juz na PSW.

piszesz na pmd , nie zauwazyles?

Jurek

42. Data: 2005-03-12 21:50:44

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przestan odpowiadac na moje posty, OK?

43. Data: 2005-03-12 22:14:45

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
d0vo87$et9$...@i...gazeta.pl...
> Przestan odpowiadac na moje posty, OK?

a jezeli nie to co bedzie?
Tez na mnie doniesiesz?

Wyraznie ta "marchewka" Ci szkodzi ;)

Jurek

44. Data: 2005-03-13 00:57:30

Temat: Re: Kolejna ofiara diety
Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Are <a...@g...pl> napisał(a):

> Przestan odpowiadac na moje posty, OK?

aruś dziecino a napisałeś choć jeden mądry post? - pochwal sie

a może swoją fotke umieścisz i przestaniesz szczekac z ukrycia

45. Data: 2005-03-13 01:43:49

Temat: Re: Zalecenia dietetyczne przy celiakii
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:4231fa27$0$3219$f69f905@mamut2.aster.pl...

> "Leszek Serdyński" <l...@o...org> wrote in message

> a co to ma do rzeczy?
> skup sie na temacie posta, nie odwracaj kota ogonem,
> twierdzisz, ze miales uczulenie na bialko zwierzece,

Gdzie ja tak twierdzę?

twierdzisz, ze juz go
> nie masz,

Nigdy nie miałem na białko zwierzęce.. Miałem na pyłki, zapach koszonej
trawy, szczypiorek, sałatę, surową paprykę, obecność psa i kota.

bo spozywasz wieksza ilosc tego alergenu
> cudow nie ma,

Jaką większą ilość i czego? Nie wiem o czym piszesz. Coś wymyślasz.

> wiekszosc dzieci ze skazy bialkowej wyrasta, okolo 3% nie wyrasta
> wiem co mowie, bo sama cierpialam na to schorzenie
> i wiem tez ze jajeczka, serki i kurczaczki wywolywaly u mnie koszmarne
> uczulenie a czasem ataki dusznosci

To znaczy, że masz problemy z trawieniem i szczelnością jelita.

> spozywanie zwiekszonej ilosci bialka zwierzecego przy tego typu schorzeniu
> prowadzi do powaznych powiklan

Za dużo białka zawsze szkodzi, jakie ono by nie było.

> nie wiem czy masz problemy z logicznym mysleniem czy w ogole nie wiesz co
> skaza bialkowa....

Nie wiem co to skaza białkowa - może być?

Pozdrawiam
Leszek

46. Data: 2005-03-13 03:44:05

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to w koncu z tym wyjade. Ile masz wspolnego z psychologia?

Domyslasz sie z czego wynika Twoja pogarda dla mlodzierzy? Jak nie, to
zapytaj jakiegos znajomego psychologa. Powiedz ze znasz kogos kto wykazuje
taka pogarde i sam sie do niej nie przyznaj. Bedziesz niemile zaskoczony
wyjasnieniem.

47. Data: 2005-03-13 07:48:04

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news: d10cu7$rg2

> Domyslasz sie z czego wynika Twoja pogarda dla

czy Arielka tu (na pmd) zaglada ? :))))))

oj Arus! Ty sie tak nie denerwuj , bo klawisze Ci sie myla ;)

Jurek

48. Data: 2005-03-13 08:10:27

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> czy Arielka tu (na pmd) zaglada ? :))))))

Taki blad i tyle krzyku (glupkowatego zreszta)?
A co powiesz o OptyKrysi: analizxuje wyniki badan naukowych a nawet nie
potrafi zrozumiec artykulu z Onetu.

Tu masz ponad 1000 prac mowiacych,ze tlusta dieta powoduje miazdzyce:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/gquery/gquery.fcgi?term=
animal+fat+%2B+atherosclerosis

Happy now?

49. Data: 2005-03-13 08:13:51

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:

> Tu masz ponad 1000 prac mowiacych,ze tlusta dieta powoduje miazdzyce:
> http://www.ncbi.nlm.nih.gov/gquery/gquery.fcgi?term=
animal+fat+%2B+atherosclerosis

a ktora z tych prac wyjasnie dlaczego od momentu kiedy jem bardzo tlusto,
miazdzyca u mnie cofnela sie i wszystkie wyniki analiz zrobily sie wzorcowe?

> Happy now?

od kiedy jem tlusto YES!!!!!!!

Jurek

50. Data: 2005-03-13 08:56:51

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

animal+fat+%2B+atherosclerosis

> a ktora z tych prac wyjasnie dlaczego od momentu kiedy jem bardzo tlusto,
> miazdzyca u mnie cofnela sie i wszystkie wyniki analiz zrobily sie
> wzorcowe?

Na to odpowiedz znana jest od tysiecy lat, tylko trzeba wziasd sie do
czytania. Wiara w to ze sie zdrowo je jest WAZNIEJSZA niz zdrowoe jedzenie w
rzeczywistosci. Dlatego kilku Optymalcow serio moglo wyzdrowiec.

Re: Czy DO jest taką samą bzdurą jak wege?
Re: meduza
Re: meduza