Re: Żałoba Narodowa

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Żałoba Narodowa
Date: Tue, 22 Sep 2009 07:31:34 +0200

"Prawusek" <p...@i...pl>
news:h99mgl$m0a$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Większość wyliczonych przypadków można zaliczyć do jednej z obu
> kategorii przytoczonych przeze mnie. Dżungla ma z tym wspólną cechę -
> człowiek biologicznie jest zwierzęciem i podlega wszystkim prawom
> odnoszącym się do zwierząt. Zwierzeta też się leczą - czyli mają
> medycynę naturalną. I
> tal samo jak u człowieka występują choroby somatyczne jak i psychiczne.
> Dotyczy to wszystkich zwierząt - czyli "nie tylko szympans"...
>
> Rozumiem mniemanologię filozofa, ale faktem jest, że mniemanologia
> ta jest homocentryczna... :-))))))))

Twoja mniemanologia egocentyczna jest przejrzysta i czytelna.
Opiera się na filozofii Kalego: "dobro jest wtedy gdy Kali ukraść krowę,
a zło gdy Kalemu ukraść krowę" oraz na słynnym haśle konsumpcjonistów:
"po nas choćby potop" - nie bierzesz jednak pod uwagę faktu, że
w tej walce o przetrwanie właśnie ideologie homocentryczne są
w ofensywie tworząc proludzkie prawa międzynarodowe typu
Karta Praw Człowieka, oraz unie jednoczących się narodów ponad
regionalnymi, kulturowymi, religijnymi, sekciarskimi podziałami.
To też nazwiesz ewolucyjną selekcją pozytywną? :-)
. . .
"Gwałcicieli izolować aby nie rozprzestrzeniali swoich genów"
Jak się to ma do Twojej selekcji pozytywnej, gdy najsilniejsze
i najbardziej okrutne osobniki są pozbawiane możliwości rozpłodowych
w tej dżungli? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości