Żałoba Narodowa

221. Data: 2009-09-23 20:46:37

Temat: Re: Żałoba Narodowa
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszheri wrote:

> Michał mój Ty ulubiony ulubieńcze :)
> Ja bardzo chętnie bym z Tobą porozmawiała na temat tego co tu
> napisałeś, ale tak pojechałeś po bandzie filozofii, że nie dźwignę
> tego. Sorry, ale ja zupełnie nie pojmuje tego nurtu, ten BYT nie
> mieści się w moje pięknej główce ;)
> Jakbyś to tak uprościł do formatu dla mało asertywnego nie
> wyedukowanego slumsu(wiesz o czym mowa), to chętnie za kontruję
> dyskusje.

Dlatego na końcu umieściłem Złotą Zasadę, o aszhertywna. :D

michał

222. Data: 2009-09-23 21:05:31

Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

aszheri wrote:

> Ojojoj...zazdrość?...ah tak, słyszałam ,że starość ma te same apetyty
> co młodość,tylko nie ma tych samych zębów ;))) ;P

To jakaś mitologia małolatów? Starość co prawda pamięta, jak to było,
ale wie co to goła dupa, i nie da sobie wmówić, że to cokolwiek innego.

--
mjk
Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

223. Data: 2009-09-23 21:15:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Slawek Kotynski wrote:

> To jakaś mitologia małolatów? Starość co prawda pamięta, jak to było,
> ale wie co to goła dupa, i nie da sobie wmówić, że to cokolwiek innego.

> [...]

Tak, tak, tylko jak staruszek zobaczy kawałek tyłeczka, to trzeba go
pod respirator podłanczać;)

224. Data: 2009-09-23 23:40:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

aszheri wrote:

> [...]
> Jakbyś to tak uprościł do formatu dla mało asertywnego nie
> wyedukowanego slumsu(wiesz o czym mowa), to chętnie za kontruję

Ale Ty jednak fajna kobieta jesteś, ja Michała ostatnio zupełnie nie
czytam, bo Michał niestety przeżywa swój kolejny odlot od
rzeczywistości. Jest taka prawidłowość że im bardziej ktoś używaja
języka abstrakcyjnego zastępując go językiem konkretu, tym bardzie nie
dostrzega problemów życiowych. Taka więc rada jeśli mogę, to jak kogoś
spotykasz np; lekarza nadużywającego języka specjalistycznego , to
uciekaj, bo to nie jest dobry lekarz, idź do takiego, który używa
języka ludzkiego, bardziej ci pomoże, więc to co poczytujesz sobie być
może za wadę, wadą nie jest;)

225. Data: 2009-09-24 03:49:42

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> "Prawusek" <p...@i...pl>

> W zasadzie taka odpowiedź jest wystarczająca... :)

Też powierzchowna, zmęczenie po zbieraniu grzybów (na kolanach - opienki) i
ich czyszczeniu nie pozwala na wyczerpujace odpowiedzi. :-))))

226. Data: 2009-09-24 03:50:42

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aszheri" <a...@o...pl> wrote in message
l.googlegroups.com...
> [...]

Ojojoj...zazdrość?...ah tak, słyszałam ,że starość ma te same apetyty
co młodość,tylko nie ma tych samych zębów ;))) ;P

Ma tylko, że nie tak często - raz, dwa na dobę.

227. Data: 2009-09-24 03:53:04

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

Slawek Kotynski wrote:

> [...]
> Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka
> s/smieciarz/kotynski/

Tak, tak, tylko jak staruszek zobaczy kawałek tyłeczka, to trzeba go

Temat wzmógł twoją dysleksję (dyslekcję - jako dystans od lekcji, nieuku).

228. Data: 2009-09-24 06:08:44

Od: Janusz Wiszniewski <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slawek Kotynski pisze:

> To jakaś mitologia małolatów? Starość co prawda pamięta, jak to było,
> ale wie co to goła dupa, i nie da sobie wmówić, że to cokolwiek innego.

Zasadniczo nie przypominam sobie, aby ktoś mi wmawiał, że to co innego,
a sama w swojej goliźnie jest wystarczająco atrakcyjna i kusząca :-)

Janusz Wiszniewski

229. Data: 2009-09-24 06:39:29

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Też powierzchowna, zmęczenie po zbieraniu grzybów (na kolanach -
> opienki) i ich czyszczeniu nie pozwala na wyczerpujace odpowiedzi. :-))))

Sądzę, że napisałeś wystarczająco dużo w temacie:
zastanowienie się i nieżart, a więc powaga.
Krótko, zwięźle i treściwie o wymowie:
"chucie na bok, bo człowiek poważnie się zastanawia"
Właśnie takie niepoddawanie się chuciom i chwilowym emocjom,
nastrojom, kaprysom, zachciankom - nazywa się poskramianiem bestii
w sobie, bo bestia to to co z-wierzęce w człowieku... Zwierz nie
zastanawia się poważnie tylko poddaje fali popędów, narowów
i atawistycznych instynktów zapisanych w matrixie (kodzie DNA).
hehe
Cóż mógłbyś więcej napisać w odpowiedzi wyczerpującej? ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

230. Data: 2009-09-24 07:00:00

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Prawusek" <p...@i...pl>

:-))))

> [...]
> hehe
> Cóż mógłbyś więcej napisać w odpowiedzi wyczerpującej? ;)

To nie bestia - zwierzęta też (niektóre, oczywiście) mogą być bestiami.
Oczywiście nie daje przykładu "myslenia myszy o kocie".
Bestia to dalekie przekraczanie norm uznanych za wzglednie stałe dla
gatunku, grupy czy innego zbioru osobników.

JAKIE TO PRAWDZIWE...
Re: ciąg dalszy rozmowy z E.Robaksem
o szkodliwości przywilejow
Ból - jeden z fundamentów człowieczeństwa wykraczający poza czas.
Odgrzewane parówki, czyli o wstręcie do ciepłego ...