Zalosny poziom sprzedawcow AGD w Poznaniu (!!!)

1. Data: 2002-08-17 16:35:58

Temat: Zalosny poziom sprzedawcow AGD w Poznaniu (!!!)
Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od tygodnia, zwiedzam poznanskie sklepy AGD w poszukiwaniu gornowsadowej
pralki do 1700zl.
Po wstepnym przeanalizowaniu ofert i PDF-ow, na polu bitwy pozostaly firmy
Whirpool i Electrolux.
Wypowiedzi sprzedawcow, odnosnie parametrow technicznych i funkcji pralek -
wykluczaja sie wzajemnie. To karygodne, zeby jedyna czynnoscia, opanowana w
stopniu zadowalajacym - bylo kierowanie do kasy.
Prawdziwym "mistrzostwem" w braku wiedzy, popisal sie sprzedawca w AVANS
(Panorama).
Na wiekszosc pytan odpowiedzial: "Trudno mi powiedziec...".
Sprzedawca LOBO (Czarnieckiego), zatajal parametry tanszego modelu, celem
sprzedania modeli
drozszych.

Czy sa jakies miejsca w sieci (witryny itp) gdzie podawaloby sie, jakich
firm nalezy unikac ??????

Pozdrawiam
Negatyw

1. Data: 2002-08-18 15:47:33

Temat: Re: Zalosny poziom sprzedawcow AGD w Poznaniu (!!!)
Od: "laik523" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

drogi przyjacielu, to byłaby lista z 99% sklepów w Polsce

niestety, mi też jest przykro

1. Data: 2002-08-18 18:39:07

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Podjedz do Pajo w Luboniu - jest tam maly sklep z AGD i RTV (obok Piotra i
Pawla). Kupowalam tam lodowke i odkurzacz i jestem bardzo zadowolona z
obslugi.

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-08-19 06:00:55

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "laik523" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> drogi przyjacielu, to byłaby lista z 99% sklepów w Polsce

Jesli takie bedzie nasze podejscie - bedzie tak zawsze.

Pozdro
Negatyw

1. Data: 2002-08-19 06:01:19

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Podjedz do Pajo w Luboniu - jest tam maly sklep z AGD i RTV (obok Piotra i
> Pawla). Kupowalam tam lodowke i odkurzacz i jestem bardzo zadowolona z
> obslugi.

Dzieki :)))

Pozdro
Negatyw

1. Data: 2002-08-20 11:57:15

Temat: Odp: Zalosny poziom sprzedawcow AGD w Poznaniu (!!!)
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

> Po wstepnym przeanalizowaniu ofert i PDF-ow, na polu bitwy pozostaly firmy
> Whirpool i Electrolux.

Bierz Electroluxa, Whirlpool robi dobre jedynie mikrofalki.

J.

1. Data: 2002-08-20 12:42:45

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bierz Electroluxa, Whirlpool robi dobre jedynie mikrofalki.

Tak tez juz zdecydowalem :)))) Model AWT832.

Pozdro
Negatyw

odbior mieszkania
Działka i premia gwarancyjna
Pralki automatyczne-poradnik
Oświetlenie halogenowe - pobór energii elektr.
czym zmyc slady po silikonie na plytkach w lazience?