Zamek Gerda

1. Data: 2009-01-28 05:47:36

Temat: Zamek Gerda
Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Potrzebuje pomocy slusarskiej:)
Zepsul sie zamek - firmy gerda.
Ale dokladnie nie wiem co to za model. Na zamku jest napisane gerda II, a na
kluczu gerda tytan.

Znalazlem cos takiego:
http://www.salon-gerda.kqs.pl/index.php?p19,zamek-ge
rda-tytan-zx-plus-klasy-c

Wyglada podobnie.

Nie wie ktos moze, co to moglby byc za model, ten ktory sie zepsul?
Ani gdzie go mozna dokupic? Bo obawiam sie, ze moga go juz nie produkowac.
Kupowany byl bodajze w latach 90-ych.

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera

2. Data: 2009-01-28 06:05:44

Temat: Re: Zamek Gerda
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2009-01-28 06:47, Gabriel pisze:
> [...]
>
> Nie wie ktos moze, co to moglby byc za model, ten ktory sie zepsul?
> Ani gdzie go mozna dokupic? Bo obawiam sie, ze moga go juz nie produkowac.

Zamek taki sam kupisz we wszystkich marketach budowlanych koszt ok 130
zł a stary wywal - tego sie nie naprawia

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2009-01-28 06:24:30

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Nie wie ktos moze, co to moglby byc za model, ten ktory sie zepsul?
> Ani gdzie go mozna dokupic? Bo obawiam sie, ze moga go juz nie produkowac.

Carrefourre - tam tego jest od liku, a sporo taniej. Tez tak mialem
(popelnilem kardynalny blad i nasmarowalem gerde "od srodka" wpuszczajac
pare kropel (no troszke wiecej niz pare hehehe) oliwy...) i zamek... do
wymiany po roku od smarowania.
Ponoc ich sie nie smaruje...

4. Data: 2009-01-28 09:41:14

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mozna smarować, ale naprawdę dobrym smarem syntetycznym, albo pyłem grafitowym (tez
do kupienia w marketach).
Pierwszą rzeczą do sprawdzenia jeszcze przed wymiana jest dokładne oczyszczenie
środka klucza, np. wiertłem 5mm.

-----

5. Data: 2009-01-28 14:39:26

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

Ok. Dzieki serdecznie wszystkim za porady:)

6. Data: 2009-01-28 14:51:29

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla zamka jak na zdjeciu klucz jest pełny

7. Data: 2009-01-29 08:26:13

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> dla zamka jak na zdjeciu klucz jest pełny

a odpowiada sie POD postem, nie nad

8. Data: 2009-01-29 15:37:56

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

poważnie? odpowiadałem 666 a On czyta w drugą stronę, więc dostosowałem się
do Jego stylu żeby miał łatwiej

----

9. Data: 2009-01-29 20:01:39

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> poważnie? odpowiadałem 666 a On czyta w drugą stronę, więc dostosowałem
> się do Jego stylu żeby miał łatwiej

nie dostosowywuj sie na przyszlosc do stylu debila :)
bo ktos(miales przyklad) moze nie zauwazyc roznicy i ciebie potraktowac jak
idiote, a tego chyba bys nie chcial :)

--
pzdr
piotrek

10. Data: 2009-01-30 16:15:42

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie dostosowywuj sie na przyszlosc do stylu debila :)

nie uważam 666 za debila i nie przeszkadza mi Jego styl pisania, a tym
bardziej nie przeszkadza mi odwrócony szyk wypowiedzi przy pisaniu w sposób
jaki to robi - jest bardziej czytelny od niektórych innych wypowiedzi
bardziej denerwują mnie ludzie którzy piszą nie na temat zupełnie - jak np
Ty i tamten poprzednik, ale i tak nie zamierzam Wam zwracać uwagi bo nie
wiszę na modemie i nie liczę minut jak kiedyś :)

> bo ktos(miales przyklad) moze nie zauwazyc roznicy i ciebie potraktowac
> jak idiote, a tego chyba bys nie chcial :)

każdy ma prawo do własnej oceny - człowiek inteligentny potrafi odróżnić
idiotów od reszty
zresztą wystarczy czytać grupę jakiś okres czasu żeby się zorientować, że
zwracanie uwagi w tym przypadku (666) nie przynosi rezultatów

EOT

Wypiek chleba - do czego służą poszczególne składniki i jak nimi manipulować?
pralka pod blat
łączenie aluminium z miedzą
Kuchnia IKEA wraz z usługą wymiarowania i montażu [W-wa]
Kabina prysznicowa z elektrycznym ogrzewaniem wody