Re: Zamiast Hydrocortizonu?

Data: 2002-04-22 13:09:45
Temat: Re: Zamiast Hydrocortizonu?
Od: "APZW" <a...@p...pl>

Użytkownik "Grześ" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
news:a9pu0k$f0a$1@bp.bipnet.pl...
> Użytkownik "APZW" <a...@p...pl> napisał w wiadomości: >
> o zastrzyki dozylne. Juz ktos mi podeslal, ze srodek, o ktorym 'cos'
> slyszalem nazywa sie FastFekt, jest to mix hydrocortizonu i adrenaliny.
> Przeznaczony dla alergikow do samodzielnego wstrzykniecia (cos jak
insulina)
> w razie naglej potrzeby i kosztuje prawie 300zl. :(

Zgadza się jest coś takiego nazywa się FASTJECT (informacje na
http://www.nexter.pl/1321.htm )
(z tym że to jest tylko adrenalina bez hydrocortyzonu)

Kosztuje coś koło 250-300 zł

Jak jest tak jak piszesz to i tak było by dobrze żeby twoja koleżanka w coś
takiego się zaopatrzyła (dla własnego bezpieczeństwa)

Tylko jak będzie zamawiała to niech zwraca uwage na datę ważności!!

Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl
" I 8-go dnia Pan popatrzył na świat i stworzył inżynierów"