Zamowienie na statystyki slowek na psp

31. Data: 2013-05-18 18:44:07

Temat: Re: Zamowienie na statystyki slowek na psp
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
b.googlegroups.com...

> A nie, na WOŚP nie daję.

Ale to ma być zapłata za moją pracę a nie "ofiara" na WOŚP. Chiron pytał
o konto to podałem. Moja sprawa jak po co i czy wogóle z tego konta
podejmę. Ale jeśli wpłacicie - wywiążę się ze zobowiązania.

Dębska

32. Data: 2013-05-18 18:48:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 May 2013 18:44:07 +0200, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> [...]
> o konto to podałem. Moja sprawa jak po co i czy wogóle z tego konta
> podejmę. Ale jeśli wpłacicie - wywiążę się ze zobowiązania.

NTak czy tak pójdzie na WOŚP - aż tak mi nie zależy na statystyce, żebym
Państwo Polskie wyręczała finansowo w tym, co powinno robić a nie robi :-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

33. Data: 2013-05-18 18:59:55

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

b.googlegroups.com...

> NTak czy tak pójdzie na WOŚP - aż tak mi nie zależy na statystyce, żebym
> Państwo Polskie wyręczała finansowo w tym, co powinno robić a nie robi :-)

Na to liczyłem. Nie mniej Ty jesteś usprawiedliwiona ponieważ napisałaś
"też mogę wysłać", w odróżnieniu od Chironowej zdecydowanej deklaracji
wysłania po podaniu konta :)

Dębska

34. Data: 2013-05-18 23:09:42

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Na to liczyłem. Nie mniej Ty jesteś usprawiedliwiona ponieważ napisałaś
> "też mogę wysłać", w odróżnieniu od Chironowej zdecydowanej deklaracji
> wysłania po podaniu konta :)

No przecież jeszcze nic nie napisałem, ze nie wyślę:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

35. Data: 2013-05-19 00:05:07

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> No przecież jeszcze nic nie napisałem, ze nie wyślę:-)

Pomijając kwestie ideologiczne, ciekaw jestem jak wpłacisz 400 forintów
na konto WOŚP :)

Dębska

Watróbka raz!
Wrogowie