Zamurowało was czy jak?

241. Data: 2010-04-14 12:05:07

Temat: Re: Zamurowało was czy jak?
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Ender! Właśnie się przyznałeś do przeżywania silnych emocji. To
> historyczny dla Ciebie dzień.
>
> [Chiron mode on]:
>
> Przyczyna tej nienawiści tkwi w Tobie.
>
> [Chiron mode off]
>
> :)

Uwierzylas? Mi pachnie kolejna, tym razem inna, niz zazwyczaj, proba
sprowokowania mnie. Kolejna nieudana. :-)
I.

242. Data: 2010-04-14 12:16:46

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Uwierzylas?

No nie wiem, czy w przypadku Endera można mówić o jakichkolwiek
emocjach, żeby się nie obraził. ;)
A serio - to coraz częściej myślę, że jednak wiele emocji nim targa i on
nie bardzo umie nad nimi zapanować, tak jak mu się niby wydaje.

Ewa

243. Data: 2010-04-14 13:21:19

Temat: [OT] Re: Zamurowało was czy jak?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> W ostatnia sobote. Bylo b. dla mnie wazne, konczace pewien etap i
> pozwalajace na zrobienie kolejnego waznego kroku, ktory chce postawic.
> Poza tym, ze wazne i oczyszczajace (moze nie do konca nowe), to takze
> radosne dla mnie to bylo wydarzenie. Niestety, zbieglo sie z tragicznymi
> wydarzeniami.
> I jestem na etapie ponownego definiowania swojego zycia.

Czy to jest coś z obszaru edukacyjnego? Skończyłaś szkółkę?

Qra

244. Data: 2010-04-14 13:26:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie BlueGirl <b...@s...net> tak oto plecie:

> a co Ciebie tak we mnie intryguje? :) Żadko sie udzielam na grupach
> głównie z braku czasu na dyskusje, ale czasami ktoś mnie wqrzy i muszę
> wtrącić swoje 5 groszy.A pozatym jestem z Piotrkowa żadna tajemnica choć
> mam nadzieję że już niedługo będę skąd indziej.

A nic nic...

Qra

245. Data: 2010-04-14 13:56:19

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Można, można ;-)
> Zastanawiałem się, czy nasza marcheweczka

Nie musisz mnie nazywac "nasza". Nie jestem dobrem narodowym. ;-)

> ma problem (ze mną)
> emocjonalny czy seksualny.
> Ale już z dużym prawdopodobieństwem wiem.

No? :-)
I.

246. Data: 2010-04-14 15:55:34

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Wracasz marchewka do kfa, już na dobre.

Ufff, nareszcie. Nieco pracy to wymagalo, ale jest nagroda!

> Jak chcesz coś mi jeszcze powiedzieć, to proszę,
> bo na pewno nie będzie na to całego dnia.

Jedynie krotkie: dziekuje.
I.

247. Data: 2010-04-14 16:08:38

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No to mam nadzieję marcheweczko,
> że tym razem ją docenisz ;-)

Ta, tak, zdecydowanie!

> Podziękować Ci raczej nie mam za co,

Nie oczekuje.
Mam nadzieje, ze nie bedzie jednak zadnej glupiej amnestii.
No i szczerze ci wyznam - nie obiecuje poprawy.
I.

248. Data: 2010-04-14 16:30:54

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Jak ktos gole d***ko wystawia, to nie
> moge sie oprzec.

Sorry, że się wtrącę, ale to powyższe jest dla mnie nie do końca
zrozumiałe. Tzn. - nie mogę zrozumieć, dlaczego tak niektórzy ludzie
mają/robią.

Ewa

249. Data: 2010-04-14 17:36:25

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Co mają/robią, bo chyba nawet nie rozumiem, czego nie rozumiesz? ;-)

A czy to do Ciebie było? Wstrzymuj trochę tę sympatię do mnie. ;)

Ewa

250. Data: 2010-04-14 17:45:06

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Chcesz mnie obrypać w osobach trzecich
> (bo chyba mnie dotyczyła ta gałąź i wypowiedź, o która pytałaś)
> ale nie było to do mnie, więc nie jestem stroną?
> No cóż, jak sobie chcesz.

Narcyzik-wampirek?

To nie dotyczyło Ciebie, malutki.

Ewa

Więcej o sobotniej katastrofie samolotu prezydenckiego
Żałoba narodowa w Rosji po katastrofie polskiego samolotu
Szabat uber alles.
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
ZUZIA