Zapachy przez wywietrznik

11. Data: 2004-12-20 12:24:26

Temat: Re: Zapachy przez wywietrznik
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 20 Dec 2004 10:18:58 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <anias@[asiowykrzyknik]> i powiedziała:

> Bueueue. A ta kratka ciągnie? (no wiesz, kartka papieru względnie płomień
> świeczki, te sprawy). Jak ciągnie, to sprawdź, czy te papierochy Ci nie
> przełażą jakąś inną dziurą - nieszczelnością przy jakimś pionie, szparą jaką
> (nawet i dość odległą, niezbadane są ścieżki dymu z papierosów), diabli
> wiedzą czym. Jak nie ciągnie, wołaj kominiarza.

Na pewno wydmuchuje :-/ Specjalista zawołan, zobaczymy efekty.

Zuzanka (i przymusowe wietrzenie)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

12. Data: 2004-12-20 20:05:39

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 20 Dec 2004 12:24:26 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <z...@t...eu.org> i powiedziała:

> Na pewno wydmuchuje :-/ Specjalista zawołan, zobaczymy efekty.

I mam jasność. Specjalista zeznał, że rozszczelnienie okien oraz
wentylacja to za mało jak na taki piec, który do intensywnego spalania
wymaga tyle a tyle tlenu. Generalnie piece tego typu służą do ogrzania
powierzchni +/- dwa razy większej niż nasze (moje, TŻ i kotów)
mieszkanie - 57m2 i powinny dostawać powietrze kratką o powierzchni
200cm2, a nie - tak jak konstruktor przewidział - 25cm2. Przy
rozpoczęciu spalania - z braku wystarczającej porcji powietrza, ciagną
powietrze z wentylacji.

Wychodzi, że błąd konstrukcyjny. Wietrzyć trzeba ;-)

Zuzanka (pewnie coś pokręciłam ;->)
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

13. Data: 2004-12-20 21:35:09

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-19 23:33 +0200, Użytkownik Witek napisał :
[ciach]

> Tego bym nie radził. Jeśli wymusisz wywiewanie powietrza przez kanał
> wentylacyjny, to spaliny z pieca mogą Ci się cofnąć i nieszczęście
> gotowe. Piec potrzebuje dużo powietrza do pracy. Jeśli nie zapewnisz
> dopływu tego powietrza z zewnątrz, to może zostać zassane z kanału
> wentylacyjnego (wraz z zapachami). Musisz sprawdzić, czy jest
> zapewniony dopływ powietrza do pomieszczenia przez okna i drzwi.

Dokladnie. Poza tym jak prrzyjdzie kominiarz to kaze ten aktywny
wywietrznik zdemontowac.

Edytka [edymon]

Fajny mam nosek?;-)
www.edytka.host.sk

kuchenka elektryczna - pola hilight
odbiór mieszkania - parę wskazówek z autopsji
Baterie wannowe/umywalkowe/kuche nne
Orbitrek - ntg a moze nie
Ariston pralka