Zapalenie ucha ?

1. Data: 2005-07-01 17:49:09

Temat: Zapalenie ucha ?
Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Po ilu dniach wystepuje zazwyczaj poprawa przy zapaleniu ucha ? Biore
zastrzyki ( lincocin ) oraz eurespal. Po 6 zastrzykach efekt jest mizerny.
Mialem tez oczyszczanie ucha z ropy. Co jeszcze mozna zrobic ?
Jarod

2. Data: 2005-07-03 12:05:53

Temat: Re: Zapalenie ucha ?
Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po ilu dniach wystepuje zazwyczaj poprawa przy zapaleniu ucha ? Biore
> zastrzyki ( lincocin ) oraz eurespal. Po 6 zastrzykach efekt jest mizerny.
> Mialem tez oczyszczanie ucha z ropy. Co jeszcze mozna zrobic ?

jestem zdziwiony leczeniem zapalenia ucha zastrzykami, z doświadczenia wiem
że choć dokuczliwe, jest to schorzenie mniej groźne od przeziębienia (miałem
gorączkę 40 stopni przez tydzień), najwyraźniej trafiłeś na mało douczonego
lekarza, albo liczącego na łapówkę (każdy z doświadczenia powianiem wiedzieć
o co chodzi :O(
w moim przypadku zawsze działały tanie krople do uszu (tanie, bo kosztują
parę złotych, ale są bardzo skuteczne) wpuść parę kropli do ucha na noc i
połóż się na przeciwnym uchu, tak żeby krople się nie wylały (w twoim stanie
wpuszczenie tych kropli będzie zapewne bardzo bolesne)
bardzo bym się zdziwił gdyby po jakimś tygodniu nie było po wszystkim, jak
coś to daj znać na grupie.

3. Data: 2005-07-03 18:49:12

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mizerny.
> Mialem tez oczyszczanie ucha z ropy. Co jeszcze mozna zrobic ?

zaden magister medycyny nie zaproponowal antybiogramu?
ja bym od tego zaczal...

pozdro
ape

xylogel a nasivin