Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce. Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.

Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.

Data: 2009-10-25 14:55:03
Temat: Re: Zapamiętajcie '' Branice '' Obóz koncentracyjny założony i prowadzony przez księży na początku 20 wieku w Polsce.
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:06923158-7b78-44ca-9aec-51b778cc59f1@m1g2000vbi
.googlegroups.com...

Smok Eustachy wrote:
> Dnia Sun, 25 Oct 2009 06:37:42 -0700, glob napisał(a):
> /.../

> Toteż dałem link do filmiku.
>

> --
> http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
> http://pclinuxos.org.pl/

To jeszcze gorzej, bo katolom strasznie mordy się wykręcają i oczka
biegają, wszędzie wietrząc zamach, jak będe chciał zobaczyć te
facjaty, to wezmę kawałek krwistego befsztyka i wepchne w niego guziki
od majtek, no dokładnie.
Rację miał Robakks, że jeśli jesteś botem, to Twój programista ma niezłego
świra

serdecznie pozdrawiam

Chiron