Zapewne takie problemy ma wielu z Was...

21. Data: 2007-01-24 09:44:20

Temat: Re: Zapewne takie problemy ma wielu z Was...
Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KAria wrote:
> Ale jesli prosi o pomoc...bym mu powiedziala co sie z nim dzieje i dlaczego
> tak sie zachowuje, to staram sie pomoc...
> ale zapewne masz racje i nie ma sensu tego analizowac, przezciez nie zmieni
> sie z dnia na dzien.
> Martwi mnie, to co mowi...ale coz...

Byl kompletnym idiota, ze cie zdradzil.
W zadne tlumaczenia o traumatycznych
przezyciach nie wierze. Mial 3,5 na przemyslenie
co zrobi jak wyjedziesz gdzies.
A teraz? Albo sie zabije, albo zacznie zyc. Nie poradzisz.
Jesli cos was laczylo to pewnie swoja pomoca tylko mu
szkodzisz. Jeszcze bedzie chcial wrocic - zobaczysz...
--
assember

22. Data: 2007-01-24 18:51:34

Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez o tym myslalam, masz racje ;-)

serdeczne...

23. Data: 2007-01-24 19:05:43

Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "assembler" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jesli cos was laczylo to pewnie swoja pomoca tylko mu
> szkodzisz. Jeszcze bedzie chcial wrocic - zobaczysz...

Noo tak, zdal sobie sprawe po trzech miesiacach, co zrobil i ze bylam dla
niego idealna...
(tzw. slodkie pierdzenie...juz sie uodpornilam :-)...a moze tez dlatego, ze
nie wyszlo z tamta...byc moze...
On juz mnie nie kocha, traktuje jako kolezanke i zaszkodzic, to moge
ewentualnie sobie...tracac czas ;-)
...ale coz...zycie ;-)

serdeczne...

24. Data: 2007-01-24 22:18:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

KAria:
> [...]
> ... postaram sie krotko.
> ... Czy jest jakies rozwiazanie?

Wydaje mi sie ze duzo zalezy od tego o co tobie chodzi.

Jesli wystarczy ci do szczescia facet ktory co prawda ma
z toba ~wygodnie i ~fajnie, ale cie nie kocha, to OK, kontynuj
swoje zaangazowanie w ten ~zwiazek z nadziejami ze uda
ci sie goscia przekonac, iz nadal bedzie mogl wykorzystywac
twoje [cokolwiek sie pod tym kryje] zaangazowanie.

Jesli oczekujesz czegos wiecej, to pozbadz sie zludzen.

A swoja droga w pewnym wymiarze troche podziwiam
kobiety, ktorym wydaje sie, ze lepiej znaja sie na facetach
od mezczyzn. ;)

--
Czarek

25. Data: 2007-01-25 13:16:36

Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> A swoja droga w pewnym wymiarze troche podziwiam
> kobiety, ktorym wydaje sie, ze lepiej znaja sie na facetach

Juz dawno nie ma NAS, nic nas nie laczy procz wspomnien, nie ma zadnego
zwiazku.
On nie chce byc ze mna ani ja znim.
Tylko, znowu do mnie dzwonil, zeby sie pozalic jak ciezko pracuje i jak mu
zle...
postanowilismy, ze bedziemy przyjaciolmi, ale nie, ze bedziemy sie spotykac
itd...
tylko jesli ktores z nas bedzie czegos potrzebowalo, to sobie pomozemy
nawzajem.
Jednak ja nie jestem psychologiem i nie potrafie mu czasem pomoc...chcialam
wiedziec,
czy moge jeszcze cos zrobic...ale juz wiem, ze nic.
Moge ewentualnie wysluchac tego co chce mi powiedzec.

serdeczne...

Ps...jednak zauwazylam, po glebszym zainteresowaniu sie tematem, ze
dzisiejsi "mezczyzni"(bo niektorych, to raczej nazwalabym chlopcami, ale ze
wzgledu na ich wiek nalezy napisac mezczyzna) maja problem ze swoja rola w
zyciu i sami o sobie niewiele wiedza.

26. Data: 2007-01-25 13:45:44

Od: "bogdan no" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> wzgledu na ich wiek nalezy napisac mezczyzna) maja problem ze swoja rola w

Może obracasz się w takim środowisku, tacy znajomi?
Może być ci trudno w takim układzie znaleźć odpowiedniego faceta wśród
twoich znajomych, z jednym się rozstajesz 'lalusiem', ale perspektyw brak,
bo koledzy 'lalusia' to też lalusie ? :)

Bo ja w moich kręgach nie zauważam takiego problemu, a jeżeli już to 50/50
problemów - mężczyźni/kobiety.

pzdr
boddan

27. Data: 2007-01-25 14:08:28

Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo koledzy 'lalusia' to też lalusie ? :)
>
> Bo ja w moich kręgach nie zauważam takiego problemu, a jeżeli już to 50/50

Haha...no tak...mozliwe, ze w moim srodowisu sami "lalusie" i brakuje
prawdziwych mezczyzn ;-)
Pozostaje mi tylko zmienic srodowisko ;-)...moze z czasem...
Na ta chwile podoba mi sie bycie tylko z sama soba ;-)

serdeczne...

28. Data: 2007-01-28 01:44:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

KAria:
> ...jednak zauwazylam, po glebszym zainteresowaniu sie tematem,
> ze dzisiejsi "mezczyzni" [...] maja problem ze swoja rola w zyciu
> i sami o sobie niewiele wiedza.

Moze pewien wplyw na "zagubienie sie" czesci mezczyzn ma wplyw
fakt, ze dzisiejsze kobiety sa ogolnie duzo "latwiejsze" niz
"dawniejsze"...
i znacznie bardziej niezdecydowane przy tym tez?

Sama zobacz jak latwo znalezc np "pocieszycielke" niejako "na boku". ;)

Bo tak w ogole, choc to truizm jest, to mezczyzni (jako mezczyzni) nie
funkcjonuja w oderwaniu od kobie (jako kobiet).

--
Czarek

29. Data: 2007-01-30 21:21:51

Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fakt, ze dzisiejsze kobiety sa ogolnie duzo "latwiejsze" niz
> "dawniejsze"...
> i znacznie bardziej niezdecydowane przy tym tez?

Hmm...czyzby? Raczej panowie nie dorosli do zwiazkow z kobietami
zdecywowanymi, z kariera,
z pieniedzmi...i troszke ciezko im z tym. To one nosza spodnie...

> Sama zobacz jak latwo znalezc np "pocieszycielke" niejako "na boku". ;)

Wiesz, okazalo sie, ze pocieszycielka jest z facetem juz 8 lat i sa
zareczeni...a ten jej wyskok, to nie pierwszy...takie tez bywaja.
Ponoc, to ona sobie go znalazla i wykorzystala sytuacje...i on jej
dorownal;-).
Wspolczuje jej facetowi.

30. Data: 2007-02-01 02:53:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

KAria:
> Hmm...czyzby? Raczej panowie nie dorosli do zwiazkow z kobietami
> zdecywowanymi, z kariera,
> z pieniedzmi...i troszke ciezko im z tym. To one nosza spodnie...

No to skoro sama uwazasz ze dzisiejsze kobiety coraz bardziej przestaja
byc kobietami, to chyba uwazaszza normalne, iz mezczyzni maja w zwiazku
z tym problem z funkcjonowaniem jako mezczyzni? ;)

> [...]
> zareczeni...a ten jej wyskok, to nie pierwszy...takie tez bywaja.
> Ponoc, to ona sobie go znalazla i wykorzystala sytuacje...i on jej

No tak, coraz wiecej dzisiejszych kobiet traktuje mezczyzn
instrumentalnie, co sprzyja zagubieniu mezczyzn. ;)

--
Czarek

niewidomy student kierownikiem wyprawy na szczyt Andów
Jak wyprodukować klony Matki Teresy?!
klony
Wybór Uczelni :)
Czy to już alkoholizm? :-)